Gjest Jorunn M Skrevet 30. mars 2005 #1 Skrevet 30. mars 2005 Jeg var skikkelig uheldig i helga. Jeg og mannen min var ute og spiste middag på resturant for første gang på flere måneder. Jeg gikk i sko med litt hæler, og på veg tilbake til bilen klarte jeg å tråkke over på en fortauskant og brakk ankelen. Og det uten en dråpe alkohol. Så det ble tur til legevakta og ble sendt hjem med gips og krykker. Jeg er 34 år og har aldri gått med krykker før så det var litt av et syn. Jeg viste ikke at det var så tungt, for det ser så lett ut når andre gjør det. Men jeg har hatt to dager nå da jeg har vært hjemme alene og fått trena masse. Det går mye bedre nå. Klarer til og med trapp. Men i år blir det gips og krykker på 17. mai, og da jeg fikk høre det ble jeg skikkelig lei meg. Har nemlig fått sydd en folkedrakt til meg selv som jeg lenge har ønsket meg, og denne skulle jeg ha på meg for første gang i år. Nå vet jeg ikke. Kan vel bruke den likevel, men litt av gleden forsvinner når det blir så mye styr. Vet det er en stund til, men kan ikke la være å tenke på det. Man blir skikkelig sinna på seg selv når sånt skjer. Måtte bare få skrive litt for å få roet meg. Og vær forsiktig med høye hæler.
Gjest Hel Skrevet 30. mars 2005 #2 Skrevet 30. mars 2005 Uff, så kjedelig. :-( Skjønner at du er sinna. Håper du føler deg litt bedre snart i hvertfall.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå