Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle søppelbøtter fungerer som bleiebøtter. Til de ikke gjør det mer ;)

Etterhvert må bæsjebleier kastes umiddelbart 

Anonymkode: 66fce...0e5

• Liker 3
Skrevet

Vi har den der som vanlig søppelbøtte på badet. Du får ikke plass til så mye bleier i den, og den kommer ikke til å holde på lukta etterhvert hvertfall. Det gjør ikke bleiebøtta heller. 

Anonymkode: 90254...974

Skrevet

nedbrytbare hundeposer er noe man kan bruke til å pakke inn bleien før den går i søpla med, vil da ikke lukte.

Anonymkode: 559fd...593

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

nedbrytbare hundeposer er noe man kan bruke til å pakke inn bleien før den går i søpla med, vil da ikke lukte.

Anonymkode: 559fd...593

Må være noen jækla store hundeposer?

Skrevet
1 time siden, Gasellen skrev:

Må være noen jækla store hundeposer?

Bleier er da ikke så store hvis du lukker de. Vi putter bæsjebleier i hundeposer. I stedenfor de grønne eller lilla i babyhylla

Skrevet

Jeg pleide å pakke bæsjebleier i brødpose/frysepose når de begynte å lukte mer. En søppelbøtte full av tissebleier på varmekabler bør uansett tømmes ganske hyppig mtp lukt (oppvarmet gammel urin lukter veldig mye verre enn fersk avføring), så bæsjebleiene rakk ikke å lukte seg gjennom en helt vanlig plastpose før den ble tatt ut uansett.

Anonymkode: 927eb...c3b

Skrevet

Bleiene SKAL UT! Og det med en gang...

Djezez! .....hvor grisete er folk egentlig?

Anonymkode: 30b89...a18

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bleiene SKAL UT! Og det med en gang...

Djezez! .....hvor grisete er folk egentlig?

Noen bor i blokk

• Liker 1
Skrevet

Jeg har den der som bleiebøtte, funker helt fint. Må tømmes daglig. Putter bæsjebleie i liten pose før den går i søpla. Baby bæsjer max en gang pr dag, går ut med søpla minst en gang pr dag. 

• Liker 1
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen bor i blokk

Ja, og så....?

Avføring MÅ ut av boenheten hvor folk oppholder seg uansett. Makan! 😵

Skrevet

Kaster bleiene ut med en gang, lukter uansett!! Kanskje ikke så mye av nyfødtbæsj, men det skal jeg love deg at de gjør senere😖 Ville kastet dem ut minst en gang hver dag om du bor i blokk👍

• Liker 1
Skrevet

Vi brukte brødposer på rull, og kastet hver bleie i en sånn, knøyt godt igjen og hev i søppelbøtta. Luktet ikke.

Skrevet (endret)

Vi har prøvd alt, fra bleiebøtte med spesialposer med pulver som maskerer lukt, til det som funket best for oss.

Bøtten kan være hva som helst, det er posen som er av betydning.

Bæsjeposer kaster jeg ut med en gang. I disse. Er avføringen fast heller jeg innholdet i bleien over i do aller først.

shopping?q=tbn:ANd9GcR50YAWSwLLd1a-75u_P

Vi hadde en krok som hang på stellebordet. Tissebleier ble samlet i en slik pose.

7311041052044.jpg

Stappet kroken i forenden av stellebordet zalkfn1335581306392.jpg      og da posen ble full kastet jeg det ute i søplet der.

Endret av Wonders
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, og så....?

Avføring MÅ ut av boenheten hvor folk oppholder seg uansett. Makan! 😵

Må den vel ikke. Hvorfor må den det? 

Det lar seg ikke gjøre å gå 8 etasjer ned og så ut til søppelrommet 5-6 ganger om dagen med en liten baby på armen. Det holder da fint å gjøre det en gang om dagen eller annenhver dag. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...