Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

...

Endret av pepsidronninga
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner bare ikke hvorfor enkelte har så sinnsyk stor skrift her inne..

• Liker 6
Skrevet (endret)
På 6.12.2018 den 16.49, Jordbæra skrev:

Skjønner bare ikke hvorfor enkelte har så sinnsyk stor skrift her inne..

Endret av pepsidronninga
  • Liker 2
Skrevet

Hvis du ønsker menn som det du skriver så er ikke tinder stedet å møte de tror jeg. Har eldre venner selv, de fester de og, ikke så ille som de på 20 så klart.

Tror du får henge på steder der du møter folk med samme interesser som deg bare. 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, pepsidronninga said:

Ikke jeg heller 🙄 får den ikke mindre 

Helt til høyre på verktøylinjen.

Anonymkode: c821e...392

• Liker 1
Skrevet (endret)

..

Endret av pepsidronninga
  • Liker 1
Skrevet

Tror du at 20-åringer som liker å ta mer enn fem øl på byen har andre verdier enn deg? Eller ikke er interessert i få et A4-liv som deg? Sorry, men med tanke på hvor snevert syn du virker å ha på andre mennesker slår du meg ikke som særlig mer "voksen" enn andre 20-åringer. 

Jeg er selv 21 år, ønsker på ingen måte å "bli stjerne, tjene masse penger og bli kjent", ønsker meg også A4-livet, har kjæreste på 28 år, men som likevel  fester 2-3 ganger i uken, med venner som er alt fra 20 til 30 år. 

Hva med å prøve å slutte å se på at du føler deg annerledes og eldre som noe annet enn en ulempe, men prøv å bli kjent med folk uavhengig av alder? Dersom du er student vil jeg anbefale å melde deg inn i en studentorganisasjon, der har jeg møtt masse folk jeg liker hvor alder har vært helt irrelevant. 

• Liker 3
Skrevet (endret)

..

Endret av pepsidronninga
Skrevet

Det finnes tusenvis av 20åringer akkurat som deg, du er ikke eldre enn det du er, du er, du er bare enda en helt normal variant av en 20 åring. Om du går og leter etter venner og kjæreste som er mye eldre enn deg, så får du de 30 åringene som vil henge med 20åringer over folk på sin egen alder. De har en tendens til å være litt snåle. 

Anonymkode: f7a83...c19

• Liker 2
Skrevet

Det er helt vanlig å tro at man er mye eldre mentalt enn alderen tilsier når man er i starten av 20-åra. Vent noen år, så skjønner du at du ligger på akkurat samme utviklingsnivå som de fleste andre. 

Dersom en mann på 32 vil ha deg, kan du forvente at du vokser ifra han ganske fort, for da er han sannsynligvis hysterisk umoden. 

Bare slapp av, du er ung, ting skjer når de skjer. 😊 Du har ikke dårlig tid. 

Anonymkode: b0de5...8a8

• Liker 1
Skrevet

Dette er bare et bevis på at ting blir et problem uansett hvordan du er. Så drømmen til dine jevnaldrede er å dra til utlandet og bli stjerner?? skal alle bli det?? Tror flestparten kommer til å bli svært skuffet, du skal nok være glad for at du ikke har den drømmen 😛 Derimot synes jeg man møter mest dømming om det disse drømmene man har, for det man helst skal er å leve et a4 liv her i Norge. da glir du jo rett inn så det er rart du har blitt mobbet. 

Anonymkode: c0bf3...c8c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...