Gjest Bryllupsgjest Skrevet 30. mars 2005 #1 Skrevet 30. mars 2005 Hei, hei! Tenkte bare jeg skulle spørre... Jeg skal i bryllup, og har kjøpt gave (serveringsskje og blomstervase), og et kort. Men hva skal jeg skrive i kortet? Noen som har et litt kreativt forslag, jeg eier ikke fantasi selv, men har lyst til å skrive noe mer enn "til lykke med den store dagen og fremtiden sammen". Kanskje noen fikk et spennende kort i sitt eget bryllup her? Tenkte bare jeg skulle spørre, trenger litt inspirasjon.
Gjest gjesta Skrevet 31. mars 2005 #2 Skrevet 31. mars 2005 Har egentlig ikke peiling, men det du tenker å skrive høres jo fint ut det! Her er eksempler! http://www.nrk.no/nyheter/innenriks/kongeh...ll/1872656.html Denne var fin: Å trives i hverandres selskap - å finne glede i felles ting - å kunne nyte livets gleder - å leve sammen med åpent sinn - å godta tyngre dager - å møte ondt med godt - å elske uten å kreve- DA behersker man kunsten - å elske og leve Må solen alltid skinne på den veien Dere sammen går, og fylle Dere med Kjærlighet -ÅR ETTER ÅR- GRATULERER!
Gjest Bryllupsgjest Skrevet 31. mars 2005 #3 Skrevet 31. mars 2005 Tusen takk, det var jo kjempefint! Brukte den, jeg! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå