sholmjohn Skrevet 6. desember 2018 #1 Skrevet 6. desember 2018 Hei. Jeg skal ha en liten prøve imorgen, og det er noen spørsmål i boken som jeg ikke finner disse spørsmålene? - Hvilken samfunnsgruppe dominerte Storting ig regjering i de første tiårene etter 1814?
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2018 #2 Skrevet 6. desember 2018 https://snl.no/Norsk_historie_fra_1815_til_1905 Lærer dere ikke å bruke google på skolen nå lenger? Anonymkode: f913c...682
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2018 #3 Skrevet 6. desember 2018 Hvis du limer inn spørsmålet i Google, finner du kjapt svaret. Anonymkode: ea18e...ffc
sholmjohn Skrevet 6. desember 2018 Forfatter #4 Skrevet 6. desember 2018 Jeg har letet, men jeg finner ikke ut hvem som bestemte på akkurat de første tiårene....
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2018 #5 Skrevet 6. desember 2018 1 minutt siden, sholmjohn skrev: Jeg har letet, men jeg finner ikke ut hvem som bestemte på akkurat de første tiårene.... Les linken jeg la ut da! Sitat I en rekke saker stod Stortinget, der embetsmennene utgjorde den største gruppen, i sterk opposisjon til kong Karl Johan. Anonymkode: f913c...682
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå