AnonymBruker Skrevet 6. desember 2018 #1 Skrevet 6. desember 2018 På både Facebook og insta, Snap legger jeg ut treningsvideosnutter og bilder av meg selv i da selfølgelig trangt tøy. Jeg har ganske mange faste følgere nå. Har en av mine følgere som innrømmer at han lagret noen av bildene mine. Han ble opphisset, så gan. Skal han noe er de? Bør jeg bare kutte å legge ut treningsvideoer fremover? Lily34 Anonymkode: e79ff...c76
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2018 #2 Skrevet 6. desember 2018 Du velger selv å legge ut sånne bilder. Å da kan du ikke forhindre at folk runker til dem. Om du tåler at folk bruker bildene dine til en runk så er det jo bare å fortsette. Anonymkode: e8005...4d4 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2018 #3 Skrevet 6. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du velger selv å legge ut sånne bilder. Å da kan du ikke forhindre at folk runker til dem. Om du tåler at folk bruker bildene dine til en runk så er det jo bare å fortsette. Anonymkode: e8005...4d4 Er det såå vanlig at gutter gjør det? Dette er ikke hvilken som helst heller. Han har likt meg lenge. La meg si det sånn, jeg kan se kroppslige bilder av menn uten å bli tent. Øynene er langt mye mer sexy. Anonymkode: e79ff...c76
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå