AnonymBruker Skrevet 6. desember 2018 #1 Skrevet 6. desember 2018 Noen som har dette og vil dele erfaring? Pga lite plass til både klestørk i leiligheten og lite plass på badet så vurderer jeg dette. Hvilket merke har du? Hvor fornøyd er du? Anonymkode: 9cd20...53c
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2018 #2 Skrevet 6. desember 2018 Det fungerer på ei vis med automat, men er ei naudløysing. Vaskemaskiner er alle like, etter mi erfaring, så den fungerer forsåvidt. Maskina er ganske tung, og det blei sett lite pris på då ho måtte køyrast på verkstaden to gonger (22 mil for å levere, like langt for å hente). Merket mitt er Ariston. Svakheten er turkinga og kompleksiteten. Eg brukar ho nå bare som vaskemaskin, har kjøpt meg separat tørketrommel. Den er radikalt betre samtidig som det ser ut til at han turkar ved lågare varme og mindre straumforbruk – og tøyet kan bli turrare (sjå etter ordet varmepumpeteknologi). Anonymkode: 2b910...e7b
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2018 #3 Skrevet 6. desember 2018 Jeg ville ikke ha gått for det. Har bare hørt negativt. Hadde ei maskin i 4 mnd før den ble returnert etter to runder på reparasjon. Bare dritt.. Anonymkode: 3be9f...76b
Gladgutten79 Skrevet 6. desember 2018 #4 Skrevet 6. desember 2018 Mer effektivt å ha 1 vaskemaskin og 1 tørketrommel, du kan vaske å tørke mer samtidig, og feks om tørke enheten ryker på en kombimaskin og du må levere inn så er du også uten vaskemaskin
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #5 Skrevet 7. desember 2018 Jeg har testet det ut i en ferieleilighet vi leide. Og det var etter min mening totalt ubrukelig! For det første tok vasken en hel liten evighet, og tørkeresultatet var langt under pari. Unngå om du kan! Anonymkode: cf647...b32
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #6 Skrevet 7. desember 2018 Nå har vi hatt lange tråder om dette temaet jevnlig på dette forumet. For ente gang kan vi bare konkludere med at gode og dyre kombimaskiner duger (år etter år). Anonymkode: f41ca...0f5 2
Emmelise Skrevet 7. desember 2018 #7 Skrevet 7. desember 2018 Jeg har en Electrolux kombimaskin, kostet under 8000 kr, som fungerer som bare rakkern på både vask og tørk. 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #8 Skrevet 8. desember 2018 ...og jeg har kombimaskin fra AEG, er superfornøyd. Anonymkode: eda7f...40f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå