Gå til innhold

Tilbud på jollyroom

Anbefalte innlegg

Skrevet
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig å vite hva som er på tilbud på Jollyroom da de ikke opplyser om rabatt eller førpris. De varierer prisene mye og man må følge med en stund for å vite om varen faktisk er et godt tilbud.

Anonymkode: e1a9f...b30

Skrevet

Hvor står det at det er på salg/tilbud? Det står "alltid lav pris" og det er jo noe annet enn tilbud.

Jeg ville sendt en epost til jollyroom og spurt om de faktisk er på tilbud. Og hvis de virkelig er på tilbud, så spør du hvorfor det ikke står noen førpris, som forbrukertilsynet sier at man SKAL.

Skrevet
5 minutter siden, Emmelise skrev:

Hvor står det at det er på salg/tilbud? Det står "alltid lav pris" og det er jo noe annet enn tilbud.

Jeg ville sendt en epost til jollyroom og spurt om de faktisk er på tilbud. Og hvis de virkelig er på tilbud, så spør du hvorfor det ikke står noen førpris, som forbrukertilsynet sier at man SKAL.

Mange som har spurt Jollyroom på Facebook hvorfor de ikke opplyser om førpris eller rabatt og da svarer de at de prøver ut et nytt prissystem. Merkelig opplegg i såfall. 

Jeg har sluttet å handle der.

Skrevet

Jollyroom fikk enorme bøter i Sverige nylig. De «høyde» førpriser og sa at de var på tilbud når de i relaliteten bare hadde senket prisen med noen få kr i forhold til hva produktet selges for i andre nettbutikker. Nå får de ikke lov til å gjøre det lenger så er derfor det står fast lav pris

Anonymkode: c5448...9d9

Skrevet
2 timer siden, camill skrev:

Du må vite merket, merket er jo ikke jollyroom, de er bare utsalgsplass. Så kommer tingene der inne fra forskjellige fabrikker igjen. Har bestilt recaro bilstoler derfra som er helt supre! Har bestilt litt diverse småleker, badeleker og hoteller til baby som har vært flott. Rask levering og lett å sende tilbake. 

Anonymkode: 8d750...4a0

Skrevet

Jeg sjekker som regel prisjakt på de store tingene, jollyroom er som regel lavest pris.

Anonymkode: 8d750...4a0

Gjest Josefine5
Skrevet

Jollyroom er noen luringer. Sendte tilbake to plagg for en mnd siden. Fikk nå pengene tilbake. Uten mva. Skal sende dem mail i.l.a helga. Det kan umulig være lov at de beholder 25 % av prisen på plaggene fordi de ikke betaler tilbake mva. Handler ikke der flere ganger!

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med jollyroom! Har handlet der flere ganger. Jeg sjekker alltid prisene på prisjakt.no. Da kommer stort sett jollyroom eller lekermer.no ut best. 

Skrevet

Sjekk hva andre steder selger varene for? Har hatt god erfaring med dem tidligere, men har ikke returnert noe osv da... 

Anonymkode: fa4c8...7b0

Skrevet
På 6.12.2018 den 21.17, Josefine5 skrev:

Jollyroom er noen luringer. Sendte tilbake to plagg for en mnd siden. Fikk nå pengene tilbake. Uten mva. Skal sende dem mail i.l.a helga. Det kan umulig være lov at de beholder 25 % av prisen på plaggene fordi de ikke betaler tilbake mva. Handler ikke der flere ganger!

Det kan ikke være lov håper jeg. Send en forespørsel til Forbrukerrådet. Blir irritert nok på dem som trekker i fra frakten jeg da. 

Anonymkode: fa4c8...7b0

Skrevet
På 6.12.2018 den 11.25, AnonymBruker skrev:

Vanskelig å vite hva som er på tilbud på Jollyroom da de ikke opplyser om rabatt eller førpris. De varierer prisene mye og man må følge med en stund for å vite om varen faktisk er et godt tilbud.

Ja det har jeg faktisk lagt merke til. Stusset litt over hvorfor de ikke hadde oppgitt «før» prisen:/

Skrevet
På 6.12.2018 den 11.32, Emmelise skrev:

Ja for det er nemlig en av tingene jeg lurte litt på.. Står liksom ingen «før» pris. Jeg fant som sagt disse linkene på en blogg og der hadde ho skrevet at dette var på tilbud.

Skrevet

Bestilte et lignende togbord for flere uker siden. Pengene er trukket men produktet mangler fortsatt. De har sagt i mail flere ganger at det er på vei. 

Hadde ikke bestilt noe så nærme jul. De sliter med å sende ut etter Black friday så de kommer aldri i verden til å sende ut julegaver i riktig tid. 

Anonymkode: f1e96...b5f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...