Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med tunge øyelokk, holder de oppe hele dagen og får ofte vondt i hodet. Men lurer litt på hva som skal til for å få dekket en øyelokksoperasjon? Hva koster det dersom man skal betale for det selv?

Anonymkode: e5560...b81

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Koster ca 15000 privat tror jeg. Kommer an på om det er lavtsittende bryn som er årsaken.  Da må du evt løfte brynene med kikkhullskirurgi i pannen. Kontakt fastlegen din for henvisning 

Anonymkode: 37ecd...e53

Skrevet

Det koster fra 12-20 tusen med øyelokksoperasjon, blepharoplasty. 

Billigere alternativer er plasmapen øyelokksløft (egentlig en mini oppstramming) til 5-6 tusen men det er like lang recoverytid og mye dårligere og ikke permanent resultat. 

For å få dekt øyelokksoperasjon må øyelokkene henge så mye at synsvidden reduseres. 

Mange har det egentlige problemet med lave bryn og ikke overflødig øyelokkshud, og da vil et brynsløft hjelpe,  som koster fra 20-50 tusen avhengig av kirurgisk metode. Alternativt botox browlift men det varer bare et par måneder og mange får det som kalles shpock  eyebrow veldig kantete og unaturlig,  og musklene lammer jo normale ansiktsuttrykk. Botox kan også lamme andre muskler rundt og faktisk føre til mer hengende lokk om det er satt feil. 

Anonymkode: d547a...e8e

• 5 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var hos Tone Fleischer, de tok alt for mye og derfor har jeg fått masse plager.  Jeg var pen før!! 

Det eneste stedet jeg kan anbefale er Cosmo Klinikken i Nydalen i Oslo 

Anonymkode: 2903b...4aa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...