Gå til innhold

Mobil til barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kjøpe ny mobil til barnet mitt til jul. Barnet er 9 år. Barnet ønsker seg en samsung galaxy, men de er jo så dyre. Vil ikke invistere flere tusen på en mobil når barnet ikke er så gammel. Mobilen må være barnevennlig å bruke og være litt nymotens tenker jeg. Har dere noen forslag til hvilken mobil jeg kan kjøpe som ikke koster skjorta? :) 

Anonymkode: bbcc5...845

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjøp brukt.

Anonymkode: 842e0...718

• Liker 2
Skrevet

Altfor tidlig med mobil. 

Anonymkode: 858e0...433

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altfor tidlig med mobil. 

Er vel strengt tatt ikke din sak, men TS.

Anonymkode: 6e454...daa

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Altfor tidlig med mobil. 

Spurte ikke etter din mening om den saken :) Synes det er veldig greit at barnet har en telefon så det er enkelt å komme i kontakt med om jeg skal gi en beskjed.

• Liker 1
Skrevet

Er dette første telefonen?

Det vi har gjort med barna er å gi de billig telefon fra biltema eller lignende for å se om de er egnet til å ta vare på det. 

Ene gikk det veldig bra med og hun fikk deretter smart telefon etter et år, jo mer hun sparte selv, jo finere mobil fikk hun da vi spleiset. Han andre klarer ikke å ta vare på den/behandle den godt nok, så han får ikke noe smarttelefon enda. 

Jeg har Asus som er litt rimeligere, men veldig fornøyd. Ellers kan du kjøpe brukt eller andre rimeligere modeller. 

Anonymkode: 3b56a...615

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spurte ikke etter din mening om den saken :) Synes det er veldig greit at barnet har en telefon så det er enkelt å komme i kontakt med om jeg skal gi en beskjed.

Da kjøper du en enkel telefon, altså ikke smarttelefon. Barn på 9 år trenger ikke Internett og tilgang på apper. 

Jenta mi på 8 har en sånn en, funker fjell! Blir aldri masing om å bruke den, og å fylle kontantkort er det veldig skjelden behov for. Så den er midt i blinken 👍🏻

Anonymkode: 75451...a07

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...