Gå til innhold

Hvor mange cm rundt låret?

Gjest Anonymous

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å, hjelpe meg.. Jeg måler 83 cm på det tykkeste..Synes det er litt ubehagelig med sånne tråder jeg, men jeg klarer jo ikke la være å lese de og svare heller da :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo stort sett bare de "slankeste" som svarer da.. Ser at det er 3 innlegg bare, med folk som har tykkere omkrets enn 60 cm..

Ikke spes fan av slike tråder heller, men klarer som du over ikke la være alltid ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde håpet og ikke se et "klageinnlegg" med den cm str gjennomsnittet her har.

Selv er jeg 70 cm rundt lårene og har helt enorme lår..........! Men jeg hadde aldri klagd hadde jeg vært under 60 cm..........!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest synseren
Det er jo stort sett bare de "slankeste" som svarer da.. Ser at det er 3 innlegg bare, med folk som har tykkere omkrets enn 60 cm..

Ikke spes fan av slike tråder heller, men klarer som du over ikke la være alltid ;-)

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline

Siden det ikke er så mange av oss som er alt for store som svaree, så får jeg dra opp snittet litt her. Fant ut at jeg var 75 cm på det tykkeste. Alt for mye, det er jeg klar over. Jobber også med å minske dette målet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...
Her spiller det vel en viss rolle hvor høy man er også. Jeg er 178cm og på det desidert tykkeste punktet på lårene er jeg 56cm

Her spiller det en viss rolle hvor mye muskelmasse man har også ;)

Skal ikke mye til før lårmusklene vokser ved litt trening.

55cm

-viXen-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo alle jenter med "tykke" lår..............:ironi: La oss få opp gjennomsnittet her.......... :ler:

Er 66 cm og har gått ned fra 79 cm på et år. Har enorme lår og de er megaslappe..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EGENTLIG sier en slik tråd ingenting om hvordan man ser ut, eller hvilken form man er i. Er målet å ha så tynne lår som mulig, eller er målet at de skal være veltrente og stramme? Det finnes noe som kalles "tynnfeit", og det er knapt noe å trakte etter.

Kjæresten pleier å småmobbe meg pga volum i lårene, og det har jeg jo (mye pga. terrengsyklingen), men da jeg målte, var de like fullt 50cm. Men jeg er spinkel, så det som ser ut som "voluminøst" på meg, kan se kjempespinkelt ut på andre.

Poenget mitt er vel egentlig at fysisk form er viktigere enn rene mål i seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

56 cm på det tykkeste, jeg er 173cm høy... Syns ikke jeg har spesiellt tykke lår, er egentlig ganske fornøyd med de!

(selv om det sikkert ikke hade skadet meg å stramme opp litt da ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg orker ikke engang å måle! Kan ihvertfall si at jeg misliker lårene mine sterkt!! :frustrert: Jeg er nok en gang (!) på slankeren og trener hver dag nå, så satser og håper inderlig at de blir mindre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

63 cm....og jeg er ikke akkurat høy heller.

Tror lårene må være det jeg desidert er minst fornøyd med :roll:

Men jeg har jo mye annet som er bra :)

Og tross alt så teller det indre mest når alt kommer til alt :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...