AnonymBruker Skrevet 6. desember 2018 #1 Skrevet 6. desember 2018 Hvordan kan jeg få litt mer selvtillit. Altså, med det mener jeg at jeg tørr å snakke litt mer i forsamlinger. Jeg blir den stille personen. Men er ikke god på smalltalk. Og da blir jeg fort en som jatter med og ler hele tiden. Og smiler. Føler at alle ser på meg osv, selv om det helt sikkert ikke er tilfelle 😂 Så mine damer og herrer, hvordan bedre selvtilliten? Anonymkode: c0089...3a1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2018 #2 Skrevet 6. desember 2018 Hmm...ingen svar på tolv timer 🤪 Anonymkode: c0089...3a1
origin Skrevet 16. desember 2018 #3 Skrevet 16. desember 2018 Jeg følger denne. Har så sykt dårlig selvtillit og selvbilde. Spesielt i forhold til jobben
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #4 Skrevet 16. desember 2018 Bli god til noe. Hva som helst. Løft vekter, jogg. Lag maten din fra bunnen av. Bak. Skift lyspærer som er gåen og annet småtteri i huset. Kle deg bedre. Skaff deg en kledelig sveis. Bruk god deo. Dusj hver dag. Si hei til naboen. Fokuser på god holdning, pust med magen. Selvtilliten kommer krypende og er summen av mange ting. Anonymkode: bf315...91b 1
SoWhat? Skrevet 16. desember 2018 #5 Skrevet 16. desember 2018 (endret) Du må lære deg å gi blaffen i hva andre mener. Spør deg selv hvordan andre egentlig kan påvirke deg negativt. Du kan bare ignorere negativitet og tanker om det. Det er ditt liv og du kan unngå det du vil, og du kan motta det du vil. Da føler du frihet, og da kommer også selvtilliten. Den funker til slutt så bra at du tar det som sliter om noen skulle baksnakke deg 🙂 det eneste som er verre enn å bli snakket om, er å aldri bli snakket om. Da betyr du jo noe. Men er du allright mot andre, så er der sjelden noen vil si noe negativt. Om det skulle bety noe. ...tar det som et kompliment! om noen skulle baksnakke deg, skulle det stå 🙂 Endret 16. desember 2018 av SoWhat? 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå