AnonymBruker Skrevet 6. desember 2018 #1 Skrevet 6. desember 2018 Hei. Jeg begynte i ny jobb i våres og jeg må si at jeg har fått et helt skrekkelig høyt sykefravær. Jeg har hele veien ringt når jeg har vært syk, og har i noen tilfeller også sykemelding. Bare denne høsten har jeg vært ekstremt uheldig. 4 dagers sykemeld (kikhoste) 1 dag omgangssyke, 3 dager med bihulebetennelse og nå omgangssyke igjen. Syns dette er forferdelig, jeg liker den nye jobben min godt 😕 Anonymkode: d6384...56f
Blueblizz Skrevet 6. desember 2018 #2 Skrevet 6. desember 2018 Du får komme sterkere tilbake. Alle(de fleste) har perioder de er mye vekke fra jobb på grunn av uforutsette hendelser i livet. Skjønner du synes det er kjipt, men neste høst og vinter er det nok annerledes.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2018 #3 Skrevet 6. desember 2018 12 minutter siden, Blueblizz skrev: Du får komme sterkere tilbake. Alle(de fleste) har perioder de er mye vekke fra jobb på grunn av uforutsette hendelser i livet. Skjønner du synes det er kjipt, men neste høst og vinter er det nok annerledes. Så pent sagt. Håper inderlig arbeidsgiver forstår slik som du Anonymkode: d6384...56f
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2018 #4 Skrevet 6. desember 2018 3 hours ago, AnonymBruker said: Hei. Jeg begynte i ny jobb i våres og jeg må si at jeg har fått et helt skrekkelig høyt sykefravær. Jeg har hele veien ringt når jeg har vært syk, og har i noen tilfeller også sykemelding. Bare denne høsten har jeg vært ekstremt uheldig. 4 dagers sykemeld (kikhoste) 1 dag omgangssyke, 3 dager med bihulebetennelse og nå omgangssyke igjen. Syns dette er forferdelig, jeg liker den nye jobben min godt 😕 Anonymkode: d6384...56f Hvis du ikke har gjort det allerede, kan du si til din leder akkurat det du har sagt her. Tror en leder ville satt pris på akkurat en slik tilbakemelding egentlig Anonymkode: 99e11...1b9 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #5 Skrevet 9. desember 2018 Slapp av, du har jo gode grunner til å være borte. Kikhoste, omgangssyke og bihulebetennelse er jo veldig gyldige grunner til å være syk og borte fra jobb. På min arbeidsplass er det mye mer diffuse plager på de som er mye syke og det ser ikke ut til å fått noen konsekvenser for de. Alle kan være uheldige, noe det virker som du har vært. Hvis noen sier noe på det får du fortelle hvordan det er, at du har vært veldig uheldig og fått mye dritt denne høsten men at du er veldig glad i jobben din og håper på å være friskere framover. Anonymkode: 02b7b...07a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå