Gå til innhold

Gode passive inntekter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om noen har noen gode forslag til passive inntektskilder som kan funke greit?

Nå er det slik at for å bli rik, må man ha mer enn en inntektskilde.

Så mitt spørsmål til dere er; hvilke? 😄

Videoannonse
Annonse
Gjest Vanlig fyr
Skrevet

Passiv inntekt er jo for de som allerede er rike. Aksjonærer, bolighaier etc etc. Men hvis du finner noen smarte ting så si i fra :)

Skrevet

Utleie. Jeg leide ut et rom i leiligheten min i flere år, for å ha råd til å kjøpe en større bolig med separat utleiedel. 

Anonymkode: a3f76...a97

Skrevet
4 hours ago, Vanlig fyr said:

Passiv inntekt er jo for de som allerede er rike. Aksjonærer, bolighaier etc etc. Men hvis du finner noen smarte ting så si i fra :)

He he. Er derfor jeg spør ;)

Skrevet

gjør inntekten din til en passiv inntekt med å investere en del av den i markedet så du kan få potensielt større renter over tid. Renters renter er undervurdert.

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, megda said:

gjør inntekten din til en passiv inntekt med å investere en del av den i markedet så du kan få potensielt større renter over tid. Renters renter er undervurdert.

Jeg har tenkt å legge en 20 års spareplan for å som 62 åring kunne sitte med mye passive inntekter. Da tenker jeg at jeg må spare 10.000-15.000 hver mnd av min inntekt.

IPS - individuell pensjonssparing
ASK - aksjesparekonto
Aksjer med utbytte

Dette er den trege men sikre løsningen.

Skulle gjerne fått ordnet en god kjapp løsning og som f.eks. nettbutikk som driver seg selv eller noe slik.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...