AnonymBruker Skrevet 6. desember 2018 #1 Skrevet 6. desember 2018 Finnes det noen steder om gjennomsnittsalderen er på en hunderase på nettet? Det står ofte en alder på Wikipedia på hver eneste rase men er den gjennomsnittet eller er det maks alderen? Hvor mange år kan jeg anta at hunden min lever? Vil ha henne så lenge så mulig og hun ble nettopp veteran. Anonymkode: 7b934...421
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2018 #2 Skrevet 6. desember 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Finnes det noen steder om gjennomsnittsalderen er på en hunderase på nettet? Det står ofte en alder på Wikipedia på hver eneste rase men er den gjennomsnittet eller er det maks alderen? Hvor mange år kan jeg anta at hunden min lever? Vil ha henne så lenge så mulig og hun ble nettopp veteran. Anonymkode: 7b934...421 Kommer veldig an på rasen, men generelt er snittalderen 10-13 år. Har en hund på 13 år, han er frisk som en fisk så langt Snittalderen på denne rasen er fort 15 år. Håper min blir 45 år ❤️ Anonymkode: ab265...d5c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå