AnonymBruker Skrevet 6. desember 2018 #1 Skrevet 6. desember 2018 Mamma har ny tlf og hennes gamle virker enda. Jeg må åpne Apple id på nytt og installere appene. Kan jeg ødelegge feks samtaler fra Whatsapp eller følger de med? har det noe å si for telefonen jeg bruker nå? Anonymkode: ca340...344
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2018 #2 Skrevet 6. desember 2018 Er ikke særlig mye vits å ta den i bruk, da den vil bli så godt som ubrukelig innen juletider. Den vil ikke ta imot de nyeste oppdateringene og dermed vil man ikke kunne bruke appene som normalt. 😅 Du får med alle samtaler over alt hvis du fører over med nyeste sikkerhetskopien. Anonymkode: 3cf4f...eb0
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2018 #3 Skrevet 6. desember 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er ikke særlig mye vits å ta den i bruk, da den vil bli så godt som ubrukelig innen juletider. Den vil ikke ta imot de nyeste oppdateringene og dermed vil man ikke kunne bruke appene som normalt. 😅 Du får med alle samtaler over alt hvis du fører over med nyeste sikkerhetskopien. Anonymkode: 3cf4f...eb0 Men jeg har en 4 år gammel mobil selv, men Android. Funker jo bra den. Skal vi følge alle oppdateringene så må vi ha ny tlf hele tiden og det blir dyrt?! Anonymkode: ca340...344
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå