Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet
:( er det virkelig ingen som har vunnet i Lotto her?

Jeg vant en gang 5000kr, men det var ikke i Lotto da. Det som var morsomt var det at jeg ikke engang visste at det var trekning der og da, og da radioen ringte meg opp, fikk jeg sjokk. Ble endel klær, ja! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjelpe meg så mye forferdelig folk har opplevd! :o

Jeg skjønner jo nå at jeg kan prise meg lykkelig for at jeg har hatt det noenlunde bra!

Jeg trodde aldri jeg skulle finne den store kjærligheten, men det gjorde jeg. :hjerter:

Gjest happyending
Skrevet

-at stemoren min fikk kreft

-at faren min har vært utro

-at bestefaren min har fått seg dame som er over 30 år yngre enn han

-at søsteren min er narkoman

-at lillesøsteren min er bifil

-at bestemoren min fikk MS

-at den ene tanten min fikk barn (veldig spesiell dame, fikk barn når hun var 40)

-at et nært familiemedlem har gifta seg med en virkelig A-kjendis (samt visse opplevelser knytta til det)

-at jeg ble voldtatt som 15åring og at bestevenninna mi svikta meg oppi det hele

-at jeg først holdt sammen med en fyr i et år som slo meg

-at jeg så holder sammen med OG forlover meg med en fyr som er notorisk utro i over ett år

-at jeg fyller ut en lottokupong og får syv rette, men selvfølgelig ikke har levert den inn

Tror det var det.. :S

Skrevet

Jeg var sammen med en som mishandlet meg, både psykisk og fysisk. I fem år, den dagen jeg syntes det var "helt greit" åpnet jeg øynene. Jeg var blitt en av disse som forsvarte mishandlingen.

Det hadde jeg aldri trodd skulle skje meg!

Men jeg klarte også å flytte helt av meg selv, og traff ett år senere den store kjærligheten.

Men det tok lang tid å lære seg å være lykkelig.

Gjest GreenSky
Skrevet
Jeg leste om så mange som ble deprimerte og utbrente, om "flink-pike"-syndromet, også hendet det meg...

Det er på en måte en vekker i livet, som får meg til å ta bedre vare på det jeg har.  :)

Samme her.

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Hmmmm...

- at Mamma var utro og skilte seg fra Pappa

- kjærlighet ved første blikk :hjerter2:

- å bli skilt før jeg var 30 :(

- å oppleve kjærlighet ved 578. blikk (eller noe i den duren) :hjerte:

- at min beste venn døde under ekstremt tragiske omstendigheter for snart to år siden

- at jeg skulle få tilbud om drømmejobben - uten å egentlig være formelt kvalifisert :bukke:

Positivt og negativt om hverandre!

Skrevet

Jeg trodde jeg skulle leve alene, men plutselig dukket drømmemannen opp. Og deretter skulle finne ut at vi lever som ufrivillig barnløse

Skrevet

Å finne mannen i mitt liv... Trodde ikke det skulle hende meg. Men nå gifter vi oss snart... Helt utrolig! :-) Ellers er jeg veldig klar over at det plutselig kan hende meg noe like mye som alle andre... Blir litt redd inni meg når jeg tenker slik... :(

Skrevet
Typen min var utro med bestevenninna mi.

det samme skjedde meg! menn er og blir noen ****sekker

Skrevet

har aldri vunnet i lotto(aldri mer enn 50 kr) men den ene gangen venninna mi skulle tippe lotto og ville låne spillekortet mitt, og jeg lot henne låne det, vant hun maaaaassevis av penger, og jeg fikk 10%!!!!!

-det lønner seg å være snill,tydeligvis(av og til)

Gjest Anonymous
Skrevet

Padda døde da jeg var 15.

Min kjære var utro og gikk fra meg til fordel for den jenta.

En venninne tok selvmord.

Skrevet
:( er det virkelig ingen som har vunnet i Lotto her?

Jeg har! 70 000,- for noen år siden, og jeg ante det ikke. Sjekker aldri kupongen hjemme, men pleier å ta den med til en tippekiosk. Der fikk jeg vite at jeg måtte ha vunnet mer enn kr 1000,-. Det gikk FORT hjem og joda, kr 70 040,- hadde skiftet eier. I MIN FAFØR!!! lol4.gif

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...