Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Min egen oppførsel i tenårene. Den er fremdeles uforståelig for både meg og de rundt meg :-?

At en barndomsvenninne døde uventet og (her også) uforståelig en uke før hun fylte 18. Dette skjedde ikke meg sånn sett, men det er da noe jeg aldri trodde skulle skje.

Videoannonse
Annonse
Gjest SumoBryter
Skrevet

Stefar viste seg å være pedofil og mamma viste seg å være en egoistisk bitch, mannen min gikk fra meg når datteren vår var 5måneder alt i løpet av 1 år, da jeg strøk alle mine eksamener og fikk ingen tilgivelse fra Lånekassen. Så fant jeg min drømme mann 1 år senere.

Skrevet

Mannen min (31 år) fikk i fjor kreft. Selv om det ser ut som at 'alle' familier blir rammet hadde jeg aldri trodd at det skulle ramme vår.

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg ble fridd til. Trodde bare det skjedde alle andre.. :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg ble fridd til. Trodde bare det skjedde alle andre..  :ler:

Etter den dosen med historier, så var denne på sin plass :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Min mor ble alvorlig syk. Hun lå i koma i en måned og vi var hos henne hele dagen hver dag. Til slutt ga legene opp og vi så på henne i en uke bare forsvinne lenger og lenger vekk rett foran øynene på oss uten at noen gjorde noenting for å hjelpe!

Dette trodde jeg bare skjedde på tv.

Skrevet

Fikk alvorlgi sykehusinfeksjon etter en operasjon og ble liggende i ukesvis på isolat.

Og fant ut at jeg ikke bare kunne knipse i fingrene og bli gravid, men antakelig trenger hjelp.

Skrevet

Faren min som døde når jeg var 8 år,trodde aldri at min pappa kunne dø

Skrevet

At broren min skulle bli narkoman, og min egentlig alltid trygge og glade pappa skulle bli alvorlig deprimert.

Hadde heller aldri trodd at det skulle være så vanskelig å bli gravid.

Skrevet

ble voldtatt av kjæresten når jeg var 16

to av mine venner har tatt selvmord

huset mitt brant ned

mamma fikk brystkreft

men også overrasket over at:

jeg plutselig fikk lyst på barn når jeg var 20(trodde aldri jeg ville ha barn før minst 30år)

at jeg traff mannen min og gifta meg

at jeg skulle eie mitt eget hus før jeg var 20

at jeg skulle slutte å være husredd

at jeg skulle begynne å tro på Gud(helt uforståelig for meg at det har skjedd)

Skrevet

fikk søsken i en alder av 17 og 20 år!

Gjest gjest1
Skrevet

Hm tja - hadde en mann som fikk aids

To av ungene måtte prøve seg som rusmisbrukere (eldstemann er ute, og Liten er på ruskollektiv)

brystkreft har jeg også hatt....

Gjest Chrizzy
Skrevet

Det som hendte meg var at, - Det ser farsken mæ ut til å gå bra :tommelsmil:

Gjest Anonymous
Skrevet
Det som hendte meg var at' date=' - Det ser farsken mæ ut til å gå bra :tommelsmil:[/quote']

:ler: og det er bra det chrizzy!! :-)

Gjest Teletubbien
Skrevet

En sånn ting som "skjer med andre, men ikke med meg"; skjedde når jeg var 19 år.

Da plutselig fortalte min mor meg at min biologiske far slett ikke var han jeg hadde vokst opp med og kallt pappa i alle de 19 årene....

(Men han er fortsatt pappa'n min uansett :wink: )

Gjest Embla s
Skrevet
:( er det virkelig ingen som har vunnet i Lotto her?
Gjest Anonymous
Skrevet

Oi så tøff tråd!

Jeg har spilt data i et år og nå gjennomgår jeg en ganske stor personlighetsforandring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...