Windy Skrevet 31. mars 2005 #21 Skrevet 31. mars 2005 Min egen oppførsel i tenårene. Den er fremdeles uforståelig for både meg og de rundt meg :-? At en barndomsvenninne døde uventet og (her også) uforståelig en uke før hun fylte 18. Dette skjedde ikke meg sånn sett, men det er da noe jeg aldri trodde skulle skje.
Gjest SumoBryter Skrevet 31. mars 2005 #22 Skrevet 31. mars 2005 Stefar viste seg å være pedofil og mamma viste seg å være en egoistisk bitch, mannen min gikk fra meg når datteren vår var 5måneder alt i løpet av 1 år, da jeg strøk alle mine eksamener og fikk ingen tilgivelse fra Lånekassen. Så fant jeg min drømme mann 1 år senere.
Vennen Skrevet 31. mars 2005 #23 Skrevet 31. mars 2005 Mannen min (31 år) fikk i fjor kreft. Selv om det ser ut som at 'alle' familier blir rammet hadde jeg aldri trodd at det skulle ramme vår.
Gjest gjesta Skrevet 31. mars 2005 #24 Skrevet 31. mars 2005 Jeg ble fridd til. Trodde bare det skjedde alle andre..
Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2005 #25 Skrevet 31. mars 2005 Jeg ble fridd til. Trodde bare det skjedde alle andre.. Etter den dosen med historier, så var denne på sin plass
Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2005 #28 Skrevet 31. mars 2005 Min mor ble alvorlig syk. Hun lå i koma i en måned og vi var hos henne hele dagen hver dag. Til slutt ga legene opp og vi så på henne i en uke bare forsvinne lenger og lenger vekk rett foran øynene på oss uten at noen gjorde noenting for å hjelpe! Dette trodde jeg bare skjedde på tv.
Gjest Melk Skrevet 31. mars 2005 #29 Skrevet 31. mars 2005 Fikk alvorlgi sykehusinfeksjon etter en operasjon og ble liggende i ukesvis på isolat. Og fant ut at jeg ikke bare kunne knipse i fingrene og bli gravid, men antakelig trenger hjelp.
nat26 Skrevet 31. mars 2005 #31 Skrevet 31. mars 2005 Faren min som døde når jeg var 8 år,trodde aldri at min pappa kunne dø
Linsi Skrevet 31. mars 2005 #32 Skrevet 31. mars 2005 At broren min skulle bli narkoman, og min egentlig alltid trygge og glade pappa skulle bli alvorlig deprimert. Hadde heller aldri trodd at det skulle være så vanskelig å bli gravid.
nallemaja Skrevet 1. april 2005 #33 Skrevet 1. april 2005 ble voldtatt av kjæresten når jeg var 16 to av mine venner har tatt selvmord huset mitt brant ned mamma fikk brystkreft men også overrasket over at: jeg plutselig fikk lyst på barn når jeg var 20(trodde aldri jeg ville ha barn før minst 30år) at jeg traff mannen min og gifta meg at jeg skulle eie mitt eget hus før jeg var 20 at jeg skulle slutte å være husredd at jeg skulle begynne å tro på Gud(helt uforståelig for meg at det har skjedd)
Gjest gjest1 Skrevet 2. april 2005 #35 Skrevet 2. april 2005 Hm tja - hadde en mann som fikk aids To av ungene måtte prøve seg som rusmisbrukere (eldstemann er ute, og Liten er på ruskollektiv) brystkreft har jeg også hatt....
Gjest Chrizzy Skrevet 2. april 2005 #36 Skrevet 2. april 2005 Det som hendte meg var at, - Det ser farsken mæ ut til å gå bra
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2005 #37 Skrevet 2. april 2005 Det som hendte meg var at' date=' - Det ser farsken mæ ut til å gå bra [/quote'] og det er bra det chrizzy!! :-)
Gjest Teletubbien Skrevet 2. april 2005 #38 Skrevet 2. april 2005 En sånn ting som "skjer med andre, men ikke med meg"; skjedde når jeg var 19 år. Da plutselig fortalte min mor meg at min biologiske far slett ikke var han jeg hadde vokst opp med og kallt pappa i alle de 19 årene.... (Men han er fortsatt pappa'n min uansett )
Gjest Embla s Skrevet 2. april 2005 #39 Skrevet 2. april 2005 er det virkelig ingen som har vunnet i Lotto her?
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2005 #40 Skrevet 2. april 2005 Oi så tøff tråd! Jeg har spilt data i et år og nå gjennomgår jeg en ganske stor personlighetsforandring.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå