AnonymBruker Skrevet 6. desember 2018 #1 Skrevet 6. desember 2018 Hei, jeg er sammen med en litt ustabil jente, hun kan plutselig slå opp og plutselig senere ville ha meg. Sånn er det relativt ofte, så jeg syntes det egentlig er litt useriøst? istedenfor å snakke om eventuelt en hendelse, så ender hun opp med å slå opp. Hun har flere ganger gitt meg ultimatum som om hvis jeg drar i en bursdag, så slår hun opp fordi hun mener jeg ikke velger hun. Men jeg vil ikke risikere å miste venner for å droppe en bursdag o.l , for å velge henne? Når vi kan være sammen hele tiden ellers. Jeg er ikke så mye med venner som hun skal ha det til, men når jeg spør om vi skal finne på noe oss to, sier hun at jeg heller skal dra med venner. For senere klage på at vi to aldri finner på noe? Har nevnt at jeg har lyst til å reise sammen med hun, bare oss to. Men da vil hun at flere skal være, er som om hun ikke vil reise bare oss to? Nå for en tid tilbake snakket vi om å lage julekalendere til hverandre og slikt, noe jeg var helt med på. Frem til at hun igjen slo opp med meg, og var helt ferdig med meg fordi jeg var i et selskap med noen gode venner. Og hun var veldig på det at vi ikke skulle snakke sammen og slikt. Hun sletta meg på alle sosiale medier, og var kjempe sint på meg. Og jeg sa at hun til å med kunne være med i selskapet, noe som ikke skjedde. Senere når vi har fikset opp, så skrev hun til meg at hun trodde jeg skulle gi hun julekalender, nok en ting jeg ikke gjorde? Syntes ting er veldig ustabilt, så jeg skjønner ikke hva som er innafor lenger? om det gir mening, jeg kunne selvfølgelig lagd julekalender til hun, men blir så lei av å bli lekt med sånn? Jeg skal jo gi henne en kjempe fin julegave fra meg uansett. Føler meg aldri bra nok for hun? og hun har også nevnt at jeg bør være et hakk bedre i mitt neste forhold? Jeg vet jeg ikke er perfekt og kunne gjort ting annerledes, men jeg tror jeg blir sånn fordi hun er så ustabil mot meg? Hvis jeg er en dårlig person fordi jeg møter venner i ny og ne, så vet jeg ikke lenger. Jeg prøver bare å være snill mot hun. Men syntes det er litt vanskelig, når vi plutselig kan ha det kjempe bra, til at hun blir utrolig sint over noe jeg gjør? og slår opp. Hvordan burde jeg behandle hun? føler meg aldri bra nok, uansett hva jeg prøver på? Anonymkode: 5400b...c52
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2018 #2 Skrevet 6. desember 2018 Jeg skjønner ikke hvorfor du gidder dette i det hele tatt. Hun har ingen rett til å bestemme om du skal gjøre ditten og datten eller om du skal få være med venner. Hva med henne er det som gjorde deg forelska egentlig? Anonymkode: 6f495...1b7 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2018 #3 Skrevet 6. desember 2018 Virker som at hun bør utredes... Anonymkode: cf051...1ef 1
Gjest fleur de lis Skrevet 6. desember 2018 #4 Skrevet 6. desember 2018 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, jeg er sammen med en litt ustabil jente, hun kan plutselig slå opp og plutselig senere ville ha meg. Sånn er det relativt ofte, så jeg syntes det egentlig er litt useriøst? istedenfor å snakke om eventuelt en hendelse, så ender hun opp med å slå opp. Hun har flere ganger gitt meg ultimatum som om hvis jeg drar i en bursdag, så slår hun opp fordi hun mener jeg ikke velger hun. Dette er ikke normalt. I et normalt forhold slår man ikke opp eller truer med å slå opp. Det er respektløst av henne. Selvfølgelig skal du treffe venner, og selvfølgelig skal du treffe venner uten henne. Hun kontrollerer deg rett og slett, og det er ikke et godt tegn. Ville rett og slett ha dumpet henne og gått videre. Det er du som er for bra for henne, ikke omvendt.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2018 #5 Skrevet 6. desember 2018 For en ufyselig hersketeknikk hun bruker mot deg. Absolutt ikke greit! Har vert sammen med kjæresten i over 10 år, og vi har aldri nevnt noe om å gå fra hverandre. Gjør vi det må vi være villige til å faktisk gå og ikke se oss tilbake. Hvorfor gidder du? Tenk på alle de flotte, gode og snille damene der ute som du kan få som kjæreste. Ei som er glad i deg, støtter deg og ikke bruker ondskapsfulle metoder for å "holde på deg".. Anonymkode: 893fd...373 2
Svartfugl Skrevet 6. desember 2018 #6 Skrevet 6. desember 2018 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, jeg er sammen med en litt ustabil jente, hun kan plutselig slå opp og plutselig senere ville ha meg. Sånn er det relativt ofte, så jeg syntes det egentlig er litt useriøst? istedenfor å snakke om eventuelt en hendelse, så ender hun opp med å slå opp. Hun har flere ganger gitt meg ultimatum som om hvis jeg drar i en bursdag, så slår hun opp fordi hun mener jeg ikke velger hun. Men jeg vil ikke risikere å miste venner for å droppe en bursdag o.l , for å velge henne? Når vi kan være sammen hele tiden ellers. Jeg er ikke så mye med venner som hun skal ha det til, men når jeg spør om vi skal finne på noe oss to, sier hun at jeg heller skal dra med venner. For senere klage på at vi to aldri finner på noe? Har nevnt at jeg har lyst til å reise sammen med hun, bare oss to. Men da vil hun at flere skal være, er som om hun ikke vil reise bare oss to? Nå for en tid tilbake snakket vi om å lage julekalendere til hverandre og slikt, noe jeg var helt med på. Frem til at hun igjen slo opp med meg, og var helt ferdig med meg fordi jeg var i et selskap med noen gode venner. Og hun var veldig på det at vi ikke skulle snakke sammen og slikt. Hun sletta meg på alle sosiale medier, og var kjempe sint på meg. Og jeg sa at hun til å med kunne være med i selskapet, noe som ikke skjedde. Senere når vi har fikset opp, så skrev hun til meg at hun trodde jeg skulle gi hun julekalender, nok en ting jeg ikke gjorde? Syntes ting er veldig ustabilt, så jeg skjønner ikke hva som er innafor lenger? om det gir mening, jeg kunne selvfølgelig lagd julekalender til hun, men blir så lei av å bli lekt med sånn? Jeg skal jo gi henne en kjempe fin julegave fra meg uansett. Føler meg aldri bra nok for hun? og hun har også nevnt at jeg bør være et hakk bedre i mitt neste forhold? Jeg vet jeg ikke er perfekt og kunne gjort ting annerledes, men jeg tror jeg blir sånn fordi hun er så ustabil mot meg? Hvis jeg er en dårlig person fordi jeg møter venner i ny og ne, så vet jeg ikke lenger. Jeg prøver bare å være snill mot hun. Men syntes det er litt vanskelig, når vi plutselig kan ha det kjempe bra, til at hun blir utrolig sint over noe jeg gjør? og slår opp. Hvordan burde jeg behandle hun? føler meg aldri bra nok, uansett hva jeg prøver på? Anonymkode: 5400b...c52 Dette høres ikke bra ut, og jeg lurer på hvor lenge du gidder dette før DU slår opp. En rekke ting her er problematiske: Hun kan ikke diskutere på en voksen måte: "istedenfor å snakke om eventuelt en hendelse, så ender hun opp med å slå opp." Hun bruker det å slå opp som fremgangsmåte for å få sin vilje. Det kan virke som hun tar deg for gitt, og forventer at du gjør som hun sier. Hun virker kontrollerende, og krever at du bare skal være med henne: "Hun har flere ganger gitt meg ultimatum som om hvis jeg drar i en bursdag, så slår hun opp fordi hun mener jeg ikke velger hun" Du føler deg ikke bra nok for henne, og har det ikke bra. Du er usikker på om dette er "innafor". Nei, det er ikke innafor. Jeg vet ikke hva kjæresten din sliter med, men hun er ikke snill med deg. Jeg synes du bør avslutte forholdet en gang for alle, selv om det gjør vondt, for dette er på ingen måte greit. 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2018 #7 Skrevet 6. desember 2018 Det skal stå «kjæreste som er frem OG tilbake». Kom deg tilbake til skolebenken du, lillevenn Anonymkode: 7fed6...2a6
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2018 #8 Skrevet 6. desember 2018 Prioriterer du henne da? Virker jo ikke akkurat sånn når du skriver ting som at "hun til og med skulle få komme i selskap med deg og dine venner. Det burde jo ærligtalt være en selvfølge. Anonymkode: 1299d...27a
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2018 #9 Skrevet 6. desember 2018 Jeg synes du virker snill og forståelsesfull, og kjæresten din har åpenbart noen emosjonelt ustabile trekk. Dette kommer ikke til å bli bedre. Sett foten ned, slå opp og gå videre. Kjæresten din trenger hjelp (profesjonell) for å løse opp i sine relasjonsvansker. Og nei, dette er ikke normalt. Anonymkode: acbb7...74b 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2018 #10 Skrevet 6. desember 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner ikke hvorfor du gidder dette i det hele tatt. Hun har ingen rett til å bestemme om du skal gjøre ditten og datten eller om du skal få være med venner. Hva med henne er det som gjorde deg forelska egentlig? Anonymkode: 6f495...1b7 Har alltid vært tiltrukket av henne som person... men lite visste jeg hva som lå bak fasaden. Anonymkode: 5400b...c52
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2018 #11 Skrevet 6. desember 2018 4 timer siden, Svartfugl skrev: Dette høres ikke bra ut, og jeg lurer på hvor lenge du gidder dette før DU slår opp. En rekke ting her er problematiske: Hun kan ikke diskutere på en voksen måte: "istedenfor å snakke om eventuelt en hendelse, så ender hun opp med å slå opp." Hun bruker det å slå opp som fremgangsmåte for å få sin vilje. Det kan virke som hun tar deg for gitt, og forventer at du gjør som hun sier. Hun virker kontrollerende, og krever at du bare skal være med henne: "Hun har flere ganger gitt meg ultimatum som om hvis jeg drar i en bursdag, så slår hun opp fordi hun mener jeg ikke velger hun" Du føler deg ikke bra nok for henne, og har det ikke bra. Du er usikker på om dette er "innafor". Nei, det er ikke innafor. Jeg vet ikke hva kjæresten din sliter med, men hun er ikke snill med deg. Jeg synes du bør avslutte forholdet en gang for alle, selv om det gjør vondt, for dette er på ingen måte greit. takk! Anonymkode: 5400b...c52
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2018 #12 Skrevet 6. desember 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Prioriterer du henne da? Virker jo ikke akkurat sånn når du skriver ting som at "hun til og med skulle få komme i selskap med deg og dine venner. Det burde jo ærligtalt være en selvfølge. Anonymkode: 1299d...27a skjønner ikke hvor jeg har hun uansett, så en selvfølge? når hun slår opp 24/7? nei Anonymkode: 5400b...c52
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå