Gå til innhold

Hvilken julebelysning synes du er fin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Utendørs altså. Hva synes du IKKE er fint?

Anonymkode: e39e2...d19

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lys som er varme, gulhvite, er veldig fine.  Farger og blåhvite lys er stygt, det er også de blinkende lysene, fysj! 

Anonymkode: e1d01...f3a

Skrevet

Jeg synes det meste jeg ser er glorete og stygt.  Naboen vår har hengt opp lys langs terrassegelenderet, men det gir et kaldt og blått lys. 

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lys som er varme, gulhvite, er veldig fine.  Farger og blåhvite lys er stygt, det er også de blinkende lysene, fysj! 

Anonymkode: e1d01...f3a

9 minutter siden, Zienna skrev:

Jeg synes det meste jeg ser er glorete og stygt.  Naboen vår har hengt opp lys langs terrassegelenderet, men det gir et kaldt og blått lys. 

Bilder?

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bilder?

Nei, ikke bilder :)  Vi kunne ikke ønsket oss en bedre nabo, så vi holder ut de grusomme julelysene.  Regner med de blir fjernet tidlig januar. 

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, Zienna skrev:

Nei, ikke bilder :)  Vi kunne ikke ønsket oss en bedre nabo, så vi holder ut de grusomme julelysene.  Regner med de blir fjernet tidlig januar. 

Tenkte bilder fra nettet da :)

Skrevet (endret)

Jeg liker ikke blinkende lys, ellers setter jeg pris på alt av lys og farger ute nå i en mørk årstid. Vi har hvite lys hengende på en husvegg og synes det ser veldig fint ut. Blir glad når jeg kommer hjem og ser det. :) 

Endret av Arkana
Skrevet

Det verste jeg ser er de blå lysene. Er heller ikke så begeistret for blinkende lys. Lys i flere farger kan jeg godta så lenge de ikke blinker. Det fineste er hvite/gulhvite lys som ikke blinker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...