AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #1 Skrevet 5. desember 2018 Jeg er en kvinne på 35 år. Har lyst til å prøve analsex, men er uerfaren på området. Hvordan gå frem? Glidemiddel har jeg skjønt er viktig. Kan man bruke vanlig, eller må man ha eget beregnet på analen? Hvordan forberede seg? Skylle seg inni først? Klyster? Hvor lenge før i så fall? Vil jo ikke at han skal trekke ut en brun penis, det hadde vært så flaut. Skjønner jo at det kan skje, men vil prøve å være så sikker som mulig på å unngå det. Kondom på? Kan dere veilede en nybegynner? :-) Anonymkode: dbbdd...33a
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #2 Skrevet 5. desember 2018 Mann her. Det finnes glid tilpasset formålet. Spytt går i nødstilfeller. Viktigst er kanskje at du trener litt på forhånd med finger, fingre og kanskje buttplug i ulike størrelser. Å gå rett på sak første gangen uten grundig forarbeid kan være vondt. Min samboer er glad i analt og tar ofte initiativ selv, også uten glid. Tarmen bør være tømt, rompa vasket, men det er ingen grunn til å være hysterisk med skylling av hele tarmen. Brun penis er ikke flaut nei. Anonymkode: f1735...143 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #3 Skrevet 5. desember 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mann her. Det finnes glid tilpasset formålet. Spytt går i nødstilfeller. Viktigst er kanskje at du trener litt på forhånd med finger, fingre og kanskje buttplug i ulike størrelser. Å gå rett på sak første gangen uten grundig forarbeid kan være vondt. Min samboer er glad i analt og tar ofte initiativ selv, også uten glid. Tarmen bør være tømt, rompa vasket, men det er ingen grunn til å være hysterisk med skylling av hele tarmen. Brun penis er ikke flaut nei. Anonymkode: f1735...143 Takk gir svar. Må man bruke kondom? 🙂 Anonymkode: dbbdd...33a
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #4 Skrevet 5. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Takk gir svar. Må man bruke kondom? 🙂 Anonymkode: dbbdd...33a Man må ikke, men det er absolutt anbefalt for å unngå sykdommer. Avføringsbakterier er ikke noe man burde få inn i urinrøret. Anonymkode: 22c96...c6d
Ardenus Skrevet 6. desember 2018 #5 Skrevet 6. desember 2018 Hvis du har aldri testa noen ting der bak, bruk gjerne en finger utenpå og ikke press inn, bli vandt til at det er noe bak der i det hele tatt, hvis dette føles greit, gå gjerne videre, men små/tynne gjenstander/finger som er smurt godt. Det skal IKKE være vondt. Gjør det vondt, stopp og prøv en annen dag. Derimot hvis ting blir gjort riktig så er anal et kjempe + for deg. Noe som er godt for deg er en liten butplug, bare husk å ha en stopper på den, så den ikke kan forsvinne oppi. 😮 Gjør det alene eller med noen du stoler på som faktisk hører på deg når du sier at det må stoppes. Når vandt til alt dette, så test med penis, sakte inn og hvil litt før beveger ut og inn. Skal ikke gjøre vondt. Lykke til og kos deg 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2018 #6 Skrevet 6. desember 2018 For at det skal være godt for meg må jeg styre alt. En ting er helt nødvendig, og det er lyst. Jeg må være skikkelig kåt og ha lyst på analsex. Har jeg mest lyst på vaginal eller oral går det ikke. Han bruker litt fingre først, gjerne teaser meg gjennom dagen ved å stryke meg over rumpa etc. Vi ligger først i skje og jeg styrer hvor langt inn, og vipps så er det bare godt Anonymkode: abfe6...56f
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2018 #7 Skrevet 6. desember 2018 Mann her også. For ei som virkelig er interessert i å gjøre det, så vil jeg finne det naturlig at du prøver mest mulig på egenhånd først. Bruk fingre, buttplug, dildo etc, og finn ut hva som glir godt, og gir deg nytelse. Når du ikke er redd for selve penetreringen, avføring, og alt det der, så kan du fokusere mer på samspillet. Anonymkode: 31b61...77a
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2018 #8 Skrevet 6. desember 2018 Takk for svar. Jeg har prøvd en gang før, men det er bokstavelig talt 15 år siden og jeg var veldig ung. Husker ikke så mye av det. Men det var ikke vondt. Jeg har siden testet fingre og slikt ja, og føler meg klar for mer nå. Tror nok ikke det vil gjøre vondt, så jeg er ikke redd for det. Tåler en del også, så den delen tenker jeg ikke på. Men er usikker på hva som er viktig å passe på. Og når jeg prøver med fingre så kjenner jeg jo avføring litt inn, og det er litt kjipt syns jeg. Skjønner at man må være forberedt på at det kan skje, men vil gjerne prøve å unngå det om jeg kan. Bruker dere kondom? Anonymkode: dbbdd...33a
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2018 #9 Skrevet 6. desember 2018 Jeg vil si bruk kondom, for han skal ikke få avføring i sin penis. Og om dere skal gå tilbake til vanlig samleie, vil du ikke ha de "restene" inn i din vagina.... Anonymkode: 5f490...e32
Sphynx Skrevet 6. desember 2018 #10 Skrevet 6. desember 2018 Kondom er kjekt, glidemiddel er et must! Vannbasert eller silikon, ikke olje. Leketøy er bra til å varme opp med. Slapp av i lukkemuskelen for at det ikke skal gjøre vondt, gjør det vondt er det kroppens måte å si at noe er galt. Det er viktig at det ikke gjør vondt, så du ikke får rifter osv. Skal du douche deg i rumpa er det mange gode videoer på youtube om hvordan man gjør det. Det er faktisk en kunst ved det. Spis fiberrikt og ha en god avføring. Avføring før analsex og lek er lurt. Noen dager bestemmer magen og avføringen om analsex er ok. En liten klitorisvibrator kan hjelpe deg å slappe av i lukkemuskelen og ''tenke på noe annet''
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå