Gå til innhold

Nye overgrep fra innvandrere, denne gangen i Finland.

Anbefalte innlegg

Skrevet
4 minutter siden, Brutex said:

Hvis vi ikke kjenner historien og lærer av den så vil den gjenta seg. Benekter vi historien vil vi fortsette å gjøre de samme feil på nytt og på nytt.

Dette tror jeg ikke noe på.   Du kan jo prøve å fortelle innvandrergutter hva som skjedde for hundrevis av år siden der og der, tror du det hjelper? Tror du de forandrer kvinnesyn av den grunn?  Eller er det bare vi her som skal forandre oss? 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
27 minutter siden, Muskath said:

Dette tror jeg ikke noe på.   Du kan jo prøve å fortelle innvandrergutter hva som skjedde for hundrevis av år siden der og der, tror du det hjelper? Tror du de forandrer kvinnesyn av den grunn?  Eller er det bare vi her som skal forandre oss? 

Ja takk begge deler! Jeg tror både vi og innvandrergutter kan forandre oss/seg med mer kunnskap. Man behøver ikke gå mange hundre år tilbake  - urbefolkning blir diskriminert også i dag av innvandrere.

Jeg ser forresten ikke mye vilje hos oss i den hvite majoriteten til å forandre oss. Mitt inntrykk er at vi forventer mer av andre enn oss selv.

• Liker 1
Skrevet

Så vi skal bare godta at innvandrergutter voldtar nordiske og europeiske jenter?  Det er vi som skal vise vilje til å forandre oss og godta dette altså. Håper du ikke har eller får døtre, med mindre de går i burka da.

• Liker 2
Skrevet

Skjønner ikke at innvandrere skal være så skummelt.

I 2017 var det følgende prosentandeler innen anmeldte voldtekter:
44.1% var festrelatert
20.9% var bekjentskapsvoldtekter
14.8% var relasjonsvoldtekter
5.3% var overfallsvoldtekter

Ville vært mer redd for de jeg festet med.

(https://www.politiet.no/globalassets/04-aktuelt-tall-og-fakta/voldtekt-og-seksuallovbrudd/voldtektssituasjonen-i-norge-2017)

• Liker 5
Skrevet
1 hour ago, Muskath said:

Så vi skal bare godta at innvandrergutter voldtar nordiske og europeiske jenter?  Det er vi som skal vise vilje til å forandre oss og godta dette altså. Håper du ikke har eller får døtre, med mindre de går i burka da.

Du har en uvanlig kreativ fortolkning av dine mot-debattanter. Hvordan får du det til og hvorfor?

• Liker 1
Skrevet
45 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

44.1% var festrelatert

(https://www.politiet.no/globalassets/04-aktuelt-tall-og-fakta/voldtekt-og-seksuallovbrudd/voldtektssituasjonen-i-norge-2017)

Hvem deltar på disse fest-voldtektene? En gruppe menn som lurer med seg en 15 gammel jente opp i en leilighet hvor de skjenker henne full på sprit og deretter gjengvoldtar henne i ett døgn, regnes som en festvoldtekt.

Det er en myte at innvandrere ikke "fester".

Grooming-overgrepene i England ville i Norge blitt kategorisert som enten fest-voldtekter eller relasjonsvoldtekter.

• Liker 8
Skrevet
11 minutter siden, Bli medlem said:

Hvem deltar på disse fest-voldtektene? En gruppe menn som lurer med seg en 15 gammel jente opp i en leilighet hvor de skjenker henne full på sprit og deretter gjengvoldtar henne i ett døgn, regnes som en festvoldtekt.

Det er en myte at innvandrere ikke "fester".

Grooming-overgrepene i England ville i Norge blitt kategorisert som enten fest-voldtekter eller relasjonsvoldtekter.

Norge har alltid hatt et problem med voldtekt, og spesielt festvoldtekter hvor etniske nordmenn har dominert. Gi meg gjerne statistikker på det motsatte.

Overfallsvoldtekter (5% av totale voldtekter) domineres dog av innvandrere.

• Liker 5
Skrevet
7 hours ago, Katten.2.0 said:

44.1% var festrelatert

Ta å sammenligne 2017 med 2009, 2011 og 2012. Kanskje du ser noe rart der, jeg har vanskelig til å tro statistikk fra og utover 2013 med mindre vi fikk permanent politi ute i alle gatene og alle parkene.     

• Liker 3
Skrevet
På 7.12.2018 den 1.49, Brutex skrev:

Når tittelen er "overgrep  fra innvandrere" tenker jeg først og fremst på de hvite som kom til amerika og ranet, drepte, voldtok og nærmest utryddet urbefolkningen. Flere andre som også har det slik? 

Det var smitte og sykdom som først og fremst utryddet indianerene. 

Er det greit at innvandrere raner og voldtar oss fordi hvite gjorde det med indianerene???

• Liker 2
Skrevet
On 12/7/2018 at 5:54 PM, Brutex said:

Hvis vi ikke kjenner historien og lærer av den så vil den gjenta seg. Benekter vi historien vil vi fortsette å gjøre de samme feil på nytt og på nytt.

Skal vi lære no så kan man jo si at man har sett dette før...

En «invasjon», innvandrere, okkupert land «no-go-zones», voldtekter, etc. 

Den opprinnelige kulturen dør... 

Akkurat som Europere til amerika, så kommer det muslimer til Europa?  

.....eller vi kan fokusere på at borgere i vårt land har blitt utsatt for nye farer, farer vi ikke hadde før. 

Vi må nå foreta en risiko analyse av dagens situasjon. Da er samfunn vi kan sammenligne oss med relevant. Finland, Tyskland, Svergie etc. 

Det er jo heller ikke slik at innvandrere ikke er tilstede som bekjente, som festdeltagere, eller som har relasjoner til andre. Den enslige mindreårige asylsøker som voldtok «kjæresten» inne på en ungdomsskole? Er ikke det i kategorien relasjonsvoldtekt?

Nei, tallene må på bordet. Det er svært viktig å få kartlagt situasjonen vi befinner oss i når det gjelder dette, slik at situasjonen kan utbedres.

Skrevet

I Asia er nordmenn blant verstingene på pedofili, noe å tenke på for TS. Altså, jævlige mennesker finner du overalt. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Skjønner ikke motivasjonen for å prøve å styre oppmerksomheten bort fra opprinnelig tema her. 

Skal vi la være å prøve å rydde opp i ting som er galt i dagens samfunn fordi noen som er død for lenge siden gjorde noe galt en annen gang?

Hvis det utvikler seg til krig mellom Ukraina og Russland, skal vi koste det under teppet med begrunnelse i at Hitler var verre?

Om det viser seg at DNB lurer kundene sine med skjulte høye gebyrer, skal vi la være å gjøre noe med det fordi det en gang på 1800-tallet var en Spansk bank som lurte sine kunder på en grovere måte?

Hva er motivasjonen bak forsøkene på å spore av debatten, tåkeleggingen som prøver å stoppe diskusjoner om et aktuelt problem i dagens Norske samfunn? 

Hvorfor forsøker noen iherdig å lekke lokk på en uheldig utvikling?

Er det kun historiens verste gjerning som fortjenter oppmerksomhet, alle andre problemer skal måles opp mot denne og bagatelliseres?

Hvilke egeninteresser har de debattantene som prøver å avspore diskusjonen?

Jeg forstår meg ikke på dette. Opprinnelig tema i tråden er i aller høyeste grad en aktuell problemstilling som trenger oppmerksomhet, spesielt fra politisk hold. Hva som finnes av ANDRE utfordringer i verden, nåtid eller fortid, endrer ikke på dette. 

Voldsom bruk av whataboutism her. 

Endret av Vikepliktskilt
  • Liker 4
Skrevet
On 12/9/2018 at 5:02 AM, ElinX0Xpoliti said:

Ta å sammenligne 2017 med 2009, 2011 og 2012. Kanskje du ser noe rart der, jeg har vanskelig til å tro statistikk fra og utover 2013 med mindre vi fikk permanent politi ute i alle gatene og alle parkene.     

Dette forsto jeg ingenting av. Kan du forsøke å forklare hva du mener?

• Liker 2
Skrevet
On 12/9/2018 at 5:35 AM, Peonjenta said:

Er det greit at innvandrere raner og voldtar oss fordi hvite gjorde det med indianerene???

Hvorfor stiller du dette spørsmålet? Det virker på en måte som om du antyder at noen mener noe slik. Jeg ser ingen tegn til det i noen av innleggene på dette. Du stiller er spørsmål som ingen er uenige om. Det er vel ikke særlig meningsfullt å stille spørsmål hvor svaret er opplagt for alle.

• Liker 2
Skrevet (endret)
8 hours ago, Brutex said:

Dette forsto jeg ingenting av. Kan du forsøke å forklare hva du mener?

Statistikken hvordan den ble rapportert tidligere ble forandret, der man essensielt erstattet demografi med borgerskap etter 2012. Det er også merkelig at voldtekt ble halvert på et år og forble halvert etter 2012, der voldtekt mot barn og seksuelle overgrep (mild verbal og tafsing på kropp) var den samme. Jeg anser at de gjorde voldtekt som ble begått av immigranter ble holdt hemmelige fra juridisk hold og i fra domer. Siden total voldtekts statetikken var i 1998:ca 300 domfelte voldtekter 2001: ca 320 domfelte 2005: 600 , 2009: 900, 2012: 1200 etter det så datt det ned til 2013: 500 og holdt seg stabilt der om og når vi får tallene ifra politiet, SSB, staten (dep). Avisers (aftenposten og nettavisen) egne undersøkelser viser en helt annen historie der omtrent samtlige rettsaker var mot immigranter i oslo. Sist gang i regions rapporten ifra politiet i Oslo der samtlige overfall voldtekter var utført av immigranter. Hele siden før voldtekts tallene er den mest skremmende delen av rapporten som omtrent unnskylder immigrantene all skyld pga kultur. 

Jeg føler at statistikken vi har i dag er manipulert voldtekter til ca halvparten eller mer som er utført av immigranter til Norge. Jeg kan ikke bevise noen ting, men man må være ganske blåøyd for å godta tallene som kommer ut ifra staten Norge.                    

Endret av ElinX0Xpoliti
  • Liker 2
  • 2 uker senere...
Skrevet
On 12/7/2018 at 1:49 AM, Brutex said:

Når tittelen er "overgrep  fra innvandrere" tenker jeg først og fremst på de hvite som kom til amerika og ranet, drepte, voldtok og nærmest utryddet urbefolkningen. Flere andre som også har det slik? 

Finlenderne er, akkurat som indianer-urbefolkningen i USA, en urbefolkning, og dem er Finlands etniske tilhørende folkeslag. De ikke-etniske\ikke-vestlige innvandrerne som kommer til Finland, oppfører seg da som "de hvite" som kom til USA, og drepte, ranet, voldtok og nærmest utrydder den finske hvite befolkningen med deres handlinger. Slik du beskriver "de hvite" som kom til USA, så er det lite, eller ingen forskjeller her.

Vi kan jo på en måte si at de indianere som angrep "de hvite", at dem alle var rasister, da dem angrep sine nye landsmenn "de hvite", og ikke likte dems tilstedeværelse i deres områder. Hvis den etnisk hvite befolkningen i Finland hadde begynt å yte motstand på lik linje med urbefokningen i USA, og forsvarer sine områder og folk mot "dem utenfra", så blir det til at etniske finlendere blir stemplet som rasist av den politisk korrekte eliten, og et eller annet anti-rasisme-senter.

I Norge er etniske Norske og Samer, urbefokninger, da vi hører til her, og som dem første folkeslagene i Norge, så har vi en særegen rett til å eksistere, styre og bestemme vår fremtid, uansett om det er populært blant våre "nye landsmenn" eller ikke. Den etniske befolkningen skal sette premissene, og ikke dem nye som kommer etter at vi har etablert oss her.

• Liker 1
Skrevet
On 12/8/2018 at 9:24 PM, Katten.2.0 said:

44.1% var festrelatert

Innvandre fester de også, og det er vanskelig å kontrolere hvem som er med på en fest.

Skrevet (endret)
On 12/9/2018 at 8:09 AM, Mistenksom said:

I Asia er nordmenn blant verstingene på pedofili, noe å tenke på for TS. Altså, jævlige mennesker finner du overalt. 

Det er bare fordi det er mye mer synlig om en nordmann blir tatt for overgrep på barn i Asia. 

Men imotsetning til Oslo hvor majoriteten av voldtektsmenn har utenlandsk bakgrunn, så står nordmenn og vestlige for en mikroskopisk andel av overgrep mot barn i Asia.

Endret av Camlon
  • Liker 1
Skrevet
På 7.12.2018 den 15.21, Drizzt skrev:

Jeg og mine forfedre var ikke her da samene ble dårlig behandlet av nordmenn, så for meg er det ikke naturlig å tenke automatisk på dette. Selv om det er noen likheter mellom det som skjedde i USA og det som skjer i Europa nå, er det veldig mange og mange flere ulikheter. USA hadde ikke NAV, velferdssystem og alle som kom måtte klare seg selv. For å liste to-tre av hovedofrskjellene.

Det er ikke så lenge siden fornorskingen foregikk. Vennligst gjør research. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg er enig i at vi ikke trenger xxxxx antall flyktninger fra midtøsten. Det klarer vi ikke håndtere godt nok. Med tanke på bagasjen disse ofte kommer med, kan de finne på mye tull. Leste en artikkel med ett grufult bilde i dag, om såkaldte moderate rebeller i syria. Bildet viste 3-4 karer som postet ett bilde hvor de holdt ett hode til en unge, som om de hadde felt en elg. Disse var ikke en del av IS engang, men kjempet med amerikanerne. Så jeg er delvis enig. Jeg ønsker ikke å potensielt få ett lass med slike folk inn til dette landet. Men noen må jo fremdeles forsøke å hjelpe de som er i stor fare.

Det er uansett en trist liten gjeng her inne som bruker mye tid på å lete etter noe å ta imigranter eller muslimer for. Ok, deres meninger, men hva er egentlig målet?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...