AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #1 Skrevet 5. desember 2018 Etterveksten min begynner å bli lang.... ca 3cm. Jeg bleker håret mitt platina blondt, er naturlig ganske mørkbrun. Jeg må få tatt etterveksten snart, burde gjort det for lengst hos frisøren. Men jeg lever på et budsjett. Har ikke hatt råd å gå til frisør siste månedene...:( Jeg vet at siden etterveksten min er lengere enn 1-2 cm kan jeg jo få en ujevn farge, altså lysere helt i hodebunnen og mørkere lenger ut... Min feil dette haha.. Jeg tenker å spare penger og bleke etterveksten hjemme selv. Hvilken bør jeg bruke? Og må jeg gjøre det mer enn en gang? Også er det en ting jeg er kjempe redd for, nemlig å overlappe (få blekingen på håret som allerede er bleket) er redd for å brekke av hår.... Hvordan får jeg til dette? Og den største utfordringen blir jo bak.. Dame 23 år Anonymkode: ae492...390
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #3 Skrevet 5. desember 2018 Hva med å bli voksen og ikke gå rundt som en fjortis? Anonymkode: 393f2...dff 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #4 Skrevet 5. desember 2018 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med å bli voksen og ikke gå rundt som en fjortis? Anonymkode: 393f2...dff Hva i alledager snakker du om? Er det fjortis å farge/bleke hår også nå? Hjelpes 🤦🏻♀️ Anonymkode: ae492...390 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #5 Skrevet 5. desember 2018 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva i alledager snakker du om? Er det fjortis å farge/bleke hår også nå? Hjelpes 🤦🏻♀️ Anonymkode: ae492...390 Å være mørk brun og farge håret nesten hvitt?? Ja. Anonymkode: 393f2...dff 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #6 Skrevet 5. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Å være mørk brun og farge håret nesten hvitt?? Ja. Anonymkode: 393f2...dff Jeg har mørkbrunt hår, men er hvit i huden og blå øyne 🙂 Kanskje du bør lese innlegget før du kommenterer? Anonymkode: ae492...390
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #7 Skrevet 5. desember 2018 Jeg hadde nok spandert på meg et besøk hos frisøren. Tenk hvor dyrt det potensielt kan bli dersom du mislykkes hjemme 👱 Anonymkode: c742a...6f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå