AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #1 Skrevet 5. desember 2018 Jeg synes min fetter oppfører seg uansvarlig. For to uker siden var han og hans nye dame (samboere i to år, ikke mor til barna) på tur sammen med barna til Paris. Barna hadde ikke ville vært med på museum så de hadde blittt igjen i leiligheten. Museumet var i underkant av en halvtime med kollektivt unna. Barna er en jente på 11 og to gutter på 8 og 6. Disse har aldri vært i Paris før og jeg får helt vondt i magen av å tenke på dette. Når jeg konfronterte han sa han at det gikk helt fint.. Når synes dere det er ok å gå fra barna i en by de ikke kjenner? Anonymkode: c5253...2a6
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #2 Skrevet 5. desember 2018 Nei, det hadde jeg ikke gjort i en fremmed by. Spesielt. Anonymkode: e8054...e3e 1
Arkana Skrevet 6. desember 2018 #4 Skrevet 6. desember 2018 Jeg ville ikke gjort det og spesielt ikke i en by i et land hvor barna sannsynligvis ikke kan språket. For meg er det også spesielt å dra på ferie med barna, men velge aktiviteter de ikke vil være med på og i tillegg la dem være igjen alene i feriehuset. Det er sånt man kan gjøre på kjæresteferie, når man har med barna synes jeg man skal prioritere aktiviteter de kan være med på. Jeg hadde heller latt dem sitte på museumscaféen med mat, drikke og mobilen de kan spille på, men hvor vi da er i umiddelbar nærhet, enn å la dem være alene hjemme. 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2018 #5 Skrevet 6. desember 2018 Det er veldig uansvarlig! Hadde aldri gjort det med mine barn. De skulle hvertfall vært ungdomskolealder! Sånn at jeg visste at de fikk tak i noen om det var noe, og kunne gjort seg forstått. En 6åring alene i ett fremmed land?! Bare nei! Anonymkode: 08b5b...12c 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2018 #6 Skrevet 14. desember 2018 Takk for svar! Dette har skjedd ved flere anledninger og barna går ofte hjem alene fra skolen og er hjemme til noen kommer hjem kl 18. Virker bare som han pusher det lengre og lengre fordi han ser at det går bra med den ene situasjonen og da prøver han den neste. Han vil ikke høre på hva jeg har å si så situasjonen er ganske håpløs.. Anonymkode: c5253...2a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå