Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei . Jeg er på dag 14 i syklusen og etter tre dager med både smerter og slim har jeg testet negativt. Idag testet jeg på ettermiddagen og fikk det svaret dere ser i midten. Tok en nå (nederste) og clearblue testen. Syns strimlen ser positiv ut , men clearblue er negativ 🤔 hva skal jeg stole på? Noen som har opplevd det samme ?  (Strimlene ligger feil vei forresten) 😊68E0881A-0DBD-49C6-B911-FC6E7F73589B.thumb.jpeg.79457f7bc477367d16bb62a271421742.jpeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Strimmelen er negativ den også, men siden den er så sterk så tipper jeg at du har positiv test i morgen. Og da vil du også få smilefjes.

Anonymkode: 97dd7...497

Skrevet
2 timer siden, helene89 skrev:

Hei . Jeg er på dag 14 i syklusen og etter tre dager med både smerter og slim har jeg testet negativt. Idag testet jeg på ettermiddagen og fikk det svaret dere ser i midten. Tok en nå (nederste) og clearblue testen. Syns strimlen ser positiv ut , men clearblue er negativ 🤔 hva skal jeg stole på? Noen som har opplevd det samme ?  (Strimlene ligger feil vei forresten) 😊68E0881A-0DBD-49C6-B911-FC6E7F73589B.thumb.jpeg.79457f7bc477367d16bb62a271421742.jpeg

Du kan nok stole på begge testene her siden de er negative begge to. Den siste EL testen ser nesten positiv ut, så ville tatt en ny runde i morgen ettermiddag. Tror du da kanskje vil få både sterkere strek og smilefjes da😊

Skrevet

Tusen takk for svar 😄

Skrevet
31 minutter siden, Lavterskel skrev:

Du kan nok stole på begge testene her siden de er negative begge to. Den siste EL testen ser nesten positiv ut, så ville tatt en ny runde i morgen ettermiddag. Tror du da kanskje vil få både sterkere strek og smilefjes da😊

Takk :) mange timer har man ca på seg da, når testen er positiv ? :) 

Skrevet
32 minutter siden, Lavterskel skrev:

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Strimmelen er negativ den også, men siden den er så sterk så tipper jeg at du har positiv test i morgen. Og da vil du også få smilefjes.

Anonymkode: 97dd7...497

Takk :) mange timer har man ca på seg da, når testen er positiv ? :) 

Skrevet
14 timer siden, helene89 skrev:

Takk :) mange timer har man ca på seg da, når testen er positiv ? :) 

12-24 timer

Anonymkode: 1846a...64a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...