helene89 Skrevet 5. desember 2018 #1 Skrevet 5. desember 2018 Hei . Jeg er på dag 14 i syklusen og etter tre dager med både smerter og slim har jeg testet negativt. Idag testet jeg på ettermiddagen og fikk det svaret dere ser i midten. Tok en nå (nederste) og clearblue testen. Syns strimlen ser positiv ut , men clearblue er negativ 🤔 hva skal jeg stole på? Noen som har opplevd det samme ? (Strimlene ligger feil vei forresten) 😊
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #2 Skrevet 5. desember 2018 Strimmelen er negativ den også, men siden den er så sterk så tipper jeg at du har positiv test i morgen. Og da vil du også få smilefjes. Anonymkode: 97dd7...497
Lavterskel Skrevet 5. desember 2018 #3 Skrevet 5. desember 2018 2 timer siden, helene89 skrev: Hei . Jeg er på dag 14 i syklusen og etter tre dager med både smerter og slim har jeg testet negativt. Idag testet jeg på ettermiddagen og fikk det svaret dere ser i midten. Tok en nå (nederste) og clearblue testen. Syns strimlen ser positiv ut , men clearblue er negativ 🤔 hva skal jeg stole på? Noen som har opplevd det samme ? (Strimlene ligger feil vei forresten) 😊 Du kan nok stole på begge testene her siden de er negative begge to. Den siste EL testen ser nesten positiv ut, så ville tatt en ny runde i morgen ettermiddag. Tror du da kanskje vil få både sterkere strek og smilefjes da😊
helene89 Skrevet 5. desember 2018 Forfatter #5 Skrevet 5. desember 2018 31 minutter siden, Lavterskel skrev: Du kan nok stole på begge testene her siden de er negative begge to. Den siste EL testen ser nesten positiv ut, så ville tatt en ny runde i morgen ettermiddag. Tror du da kanskje vil få både sterkere strek og smilefjes da😊 Takk mange timer har man ca på seg da, når testen er positiv ?
helene89 Skrevet 5. desember 2018 Forfatter #6 Skrevet 5. desember 2018 32 minutter siden, Lavterskel skrev: Du kan nok stole på begge testene her siden de er negative begge to. Den siste EL testen ser nesten positiv ut, så ville tatt en ny runde i morgen ettermiddag. Tror du da kanskje vil få både sterkere strek og smilefjes da😊 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Strimmelen er negativ den også, men siden den er så sterk så tipper jeg at du har positiv test i morgen. Og da vil du også få smilefjes. Anonymkode: 97dd7...497 Takk mange timer har man ca på seg da, når testen er positiv ?
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2018 #7 Skrevet 6. desember 2018 14 timer siden, helene89 skrev: Takk mange timer har man ca på seg da, når testen er positiv ? 12-24 timer Anonymkode: 1846a...64a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå