Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er min dagbok i ønsket om barn og våres vei mot å få ønske-baby. 

Vi er nå i 7 pp og jeg begynner å bli veldig utålmodig. Jeg var hos gynekolog forje måned og samboer tok sædprøve igår. 

Jeg er bekymret for at det kan ta veldig lang tid, fordi jeg en del sammenvoksninger på livmoren, eggstokkene. 

Nå venter jeg forhåpentligvis positiv test om 4 dager, ellers så kommer jeg til å oppdatere denne dagboken til vi lykkes. Er så utålmodig på å få svar på blodprøvene fra gyn og mannens prøve men prøver å ikke tenke FOR mye på det også. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Be admin om å flytte denne til dagboksidene av forumet :) Lykke til!

Anonymkode: c16f9...93c

• Liker 1
Skrevet

Følger gjerne med deg! Er selv i pp5 og håper på positiv test om 6 dager.. jeg også er veldig utålmodig. 

Skrevet
3 timer siden, Gåsemor skrev:

Følger gjerne med deg! Er selv i pp5 og håper på positiv test om 6 dager.. jeg også er veldig utålmodig. 

Spennende! Dpo-dager er helt forferdelig 😡 jeg er 10dpo nå. Fikk ikveld øm korsrygg og ømme pupper. Krysser fingrene. Har også litt pulserende stikk i skambenet/livmoren. Så redd for å bli skuffa 

Skrevet

Ja, ikke de letteste dagene 😆 men prøver å holde meg opptatt/ha en del avtaler sånn at dagene går fortere! 

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Gåsemor skrev:

Ja, ikke de letteste dagene 😆 men prøver å holde meg opptatt/ha en del avtaler sånn at dagene går fortere! 

Jeg skal prøve å teste imorgen selvom det er litt tidlig. 😜

Skrevet
På 8.12.2018 den 0.04, Prøver18 skrev:

Jeg skal prøve å teste imorgen selvom det er litt tidlig. 😜

Jeg skal vente til IKM tenkte jeg, men får se om jeg klarer 😝

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...