AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #1 Skrevet 5. desember 2018 Hvis jeg blir dumpet, eller har kjærlighetssorg blir jeg ofte ekstremt lei meg rett etter jeg kommer (alene). Kan være i godt humør, men idet jeg kommer bikker det over i en slags kjærlighetssorg og jeg begynner å gråte og er lei meg. Uten at jeg tenkte på dette innledningsvis. Dette skjer ikke i perioder hvor det går bra. Noen som har lest noe forskning eller har lignende opplevelser, eller kan forklare hva det skyldes? Er dette et vanlig fenomen? Anonymkode: a5a76...a66
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #2 Skrevet 5. desember 2018 Jeg opplevde nøyaktig dette i dag, det kom som et slag i trynet faktisk, ble helt tatt på senga. Satt og grein under dyna. Anonymkode: f2361...c78
Gjest Autofyll Skrevet 5. desember 2018 #3 Skrevet 5. desember 2018 Vil tro det er ensomheten som kicker inn og ensomhet får oss alle til å felle én tåre en gang i livet .
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #4 Skrevet 5. desember 2018 Skjer i blandt her. Tror det er perioder hvor jeg føler at jeg og mannen er litt distansert psykisk fra hverandre. Han jobber mye, barn, lekser og sykdom f.eks. Slik at begge er sliten og glemmer kjærstetid og oppmerksomhet. Da er det som jeg brått føler enormt savn,eller lettelse av å være så nær han etter sex. Gråter i strie strømmer. Stakkers mannen vet ikke sine arme råd. Vet dette er normalt Anonymkode: 22cfe...12a
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #5 Skrevet 5. desember 2018 Normalt fenomen. En svensk forfatter mente det kom av en dyp lengsel. Anonymkode: b3b04...bd2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #6 Skrevet 5. desember 2018 Jeg ble kvalm, fikk vondt i hodet og måtte sette meg ned. Jeg klarer ikke alltid å stå oppreist etter en orgasme. Litt slitsomt..hehe. Anonymkode: 32187...f3b
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #7 Skrevet 5. desember 2018 Det kan jo også ha med det å gjøre at når vi får orgasme må vi nesten slippe kontrollen litt, og om vi har mye vondt vi holder tilbake til vanlig kan kanskje orgasmen bidra til at det slipper ut? Anonymkode: 0a249...bad 3
Ardenus Skrevet 6. desember 2018 #8 Skrevet 6. desember 2018 (endret) When you're having sex, your body can release oxytocin (euphemistically referred to as the “cuddle hormone”), which can make your emotions feel even more intense. Your tears may simply be the result of biology — this is one of the reasons you might especially feel an urge to cry after orgasm Dette er helt normalt og man trenger ikke være deppa/trist osv for at dette skal skje. Endret 6. desember 2018 av Ardenus 2
faraniva Skrevet 6. desember 2018 #9 Skrevet 6. desember 2018 Orgasme og onanering bør skje fordi man er kåt og i mental stemning for det. Istedet bruker folk orgasme, sex og onanering veldig ofte for å fylle et tomrom i seg, eller som tidsfordriv og da kommer både handlingen og orgasmen fra et sted det ikke skal, uten de gode energiene i kropp og sjel og hjerte som det skal. Orgasme er et utslipp av energi, en spirituell type energi, og det er veldig viktig for psykisk helse at orgasmen er mer meningsfull åndelig sett enn bare et desperat kjedeforsøk på å fylle et tomrom i seg. Det er bedre å leve i sølibat enn å sløse med spirituell energi på den måten og spare orgasmene til når du elsker noen, eller når du er mer i stemning for det mentalt altså kåt og opphisset og ikke bare hjernen som sier "nå vil jeg onanere for å prøve å få det bedre". 1
Gjest Krampus Skrevet 6. desember 2018 #10 Skrevet 6. desember 2018 Det kalles post-coital tristesse (PCT)
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2018 #11 Skrevet 6. desember 2018 Det som er litt fascinerende med KG er at det var en lignende tråd for noen måneder siden her inne, da fikk TS utelukkende beskjed om å oppsøke lege for å få hjelp for det var helt unormalt å føle noe sånt. Nå er det heldigvis litt andre tilbakemeldinger, for det er vanlig. Sliter med dette selv. Anonymkode: 5a754...c74
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2018 #12 Skrevet 6. desember 2018 Syntes det som er interessent er at jeg bare føler dette i perioder hvor jeg er nedfor, og bare alene. Blir kjempetrist, og kan få helt hulkeanfall. I perioder hvor det går bra skjer ikke dette, da blir jeg bare slapp, trøtt, lat og fornøyd. Godt vi er fler, og at jeg ikke er helt på jordet! Anonymkode: a5a76...a66
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå