AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #41 Del Skrevet 7. desember 2018 Jeg ville ha valgt eksamen, uten tvil. Det er tross alt din utdannelse, og hele fremtid, der er snakk om... Anonymkode: 27673...71e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sizz- Skrevet 7. desember 2018 #42 Del Skrevet 7. desember 2018 Det spørs vel hvor mye du selv vektlegger en begravelse, og hva du tror morfaren din ville ønsket selv? Jeg ville tatt eksamen. Fordi det handler om min fremtid, og det er en viktig ting. Å utsette den hadde risikert å gjøre meg mer umotivert spes når man er så klar som du sier du er nå. For meg er begravelse kun en formalitet. Minnene jeg har om den avdøde er i hodet mitt, og vil ikke endres om jeg deltar i kirken eller ikke. Den avdøde kan heller ikke mene eller føle noe om hva du gjør fra eller til. Samtidig er eldre mennesker ofte veldig kloke og så lite selviske at de ville nok ønsket deg det beste, og jeg tror de fleste besteforeldre ikke ville at du skulle utsette en viktig eksamen til fordel for en begravelse. Hva andre i familien måtte mene om dette skal du ikke bry deg om. Man kan ikke tilrettlegge for alle hele tiden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sizz- Skrevet 7. desember 2018 #43 Del Skrevet 7. desember 2018 På 5.12.2018 den 21.29, AnonymBruker skrev: Bestemoren min døde rett før jeg skulle til karibien. Det første mor sa var: du gjør som planlagt, for bestemor gjør det ingen forskjell- så kan du heller sende henne noen tanker... det var godt å ha mors velsingnelse til å dra... Er det en av de siste eksamene - slik at du blir et halvt år senere ferdig m utdannelsen? - i så fall ville jeg tatt eksamen. Om moren din blir sint - så be henne finne en annen dag for begravelsen.. kondolerer❤️ Anonymkode: 6a864...56b Så modent av moren din! Slik holdning skulle virkelig alle hatt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå