Gjest pondus Skrevet 22. august 2002 #1 Skrevet 22. august 2002 traff en jente for noen år siden på jobben og vi ble elskere, mannen hennes viste om det da de hadde en avtale seg imellom. de var gift i seks år før hun hadde seg på byen, og det ble et par ganger i året til hun traff meg og det ble følelser med i bildet. så nå er hun skilt og kjærest med meg. hun har tre barn fra ekteskapet. det jeg er i tvil om er om jeg skal glemme det som har skjedd og fortsette og ha henne som kjærest. det som har skjedd er at hun traff en kollega på julebordet og begynte og skrive mail og sms med han, han er gift, men skrev at han var villig til å skille seg fra sin kone til fordel for min kjærest. han kom også på besøk en natt og prøvde seg på henne, men hu avviste han, og da ble han lei seg og skrev et langt brev om hans sølelser for henne, så da skrev hun at han ikke skulle ta avlsaget som et totalt avslag men ikke gi seg. dette pågikk en måneds tid til hun fortalte dette til meg og jeg likte det dårlig, og hun stoppet med det. så tar jeg henne på fersken et par måneder senere da hun får en telefon som hun sier er fra jobben, men jeg ser på henne at hun lyver og da kommer det frem at de har tenkt å møtes igjenn. så skriver jeg en melding til han og forteller at jeg vet hva som har skjedd og sier at de kan være venner men det er alt og ikke noe mere. da blir hun sint og gjør det slutt, dette er på en onsdag og på torsdag vil hun ha besøk av meg, jeg er der til fredag og reiser hjem med den forståelsen av at hun kansje vil fortsette. så får jeg en melding på lørdag morgen om at hun har hatt seg men er kjempelei seg og vil at jeg alikevel skal komme til henne, det gjør jeg på søndag men synes det blir for vanskelig så jeg tar med meg alt jeg eier og reiser. det går kansje tre uker og så ender vi sammen igjenn og dettte har vart et par måneder nå, men hun møter stadig den fyren på kafee som hun skrev med, sier hun vil ha han som venn for han er på samme bølgelengde når det gjelder å snakke om ting. kona hans godttar dette. og hun har beholdt nret til han hun hadde seg med. må nevne at hun hadde seg første gang når hun var tretten år og har hatt sex med ca femti forskjellige, motsetning til meg som har kun fem. hun er veldig åpen og liker å gå på byen og flørte, sa en gang hun var sur på meg at hun også har sjekket opp noen, men sa det var tull når hun ble edru. grunnen til at hun har hatt så mange er at hun sier det var en fin avslutning på en god kveld og flørt. og det som skjedde når vi hadde et opphold var at hun følte at hun måtte gi han som holdt henne med selskap på den privat festen en slags betaling for kvelden. fortiden hennes har jeg godtatt og vi har snakket om den og hun sier det var slik hun var før, helt til jeg fikk den meldingen. det som plager meg er at det gikk ikke mange timene etter at jeg hadde reist før hun hadde seg igjenn. betydde jeg ikke mere for henne enn det? hun sier hun er kjempe lei seg for at det skjedde og vi er i et nytt forhold nå og det som har skjedd kan vi ikke gjøre noen med, men jeg har dette bildet i hodet enda. noen som kan gi kommentarer på dette ? er jeg for gammeldags kansje.
Gjest Anonymous Skrevet 22. august 2002 #2 Skrevet 22. august 2002 Jeg hadde aldri akseptert at min mann hadde dratt på byn og sjekket opp andre damer og flørtet med de, ALDRI! Kan ikke fatte og begripe at folk kan ha et slikt forhold, vil ikke en gang kalle det et forhold. Hun er etter min oppfatning tydeligvis ikke moden for et fast forhold. Du fortjener sikkert noe bedre en henne...
Morlock Skrevet 22. august 2002 #3 Skrevet 22. august 2002 Jeg hadde aldri akseptert slik oppførsel fra den jeg var glad i!! Det blir jo selvpining på høyt nivå. Slik som du skriver, høres det ut som om kjæresten din kanskje har litt problemer i forhold til sex. Hvis hun ligger med en fyr som takk for selskapet? Jeg syntes synd på deg. Du fortjener da bedre enn dette?
Gjest Duchess Skrevet 22. august 2002 #4 Skrevet 22. august 2002 Hun respekterer deg jo helt klart ikke, og liker tydeligvis å utnytte det at du kommer tilbake gang på gang. Enten må du sette hardt mot hardt, og da går hun kanskje fra deg, noe hun jo har gjort før også, men velger hun den andre mannen, må du bare akseptere det, MEN skulle hun komme krabbende til deg igjen, må du ikke slippe henne inn i varmen igjen.
Gjest mettemo Skrevet 22. august 2002 #5 Skrevet 22. august 2002 Helt enig med Morlock, du fortjener noe mer en dette.Lykke til
fan2met Skrevet 22. august 2002 #6 Skrevet 22. august 2002 Hei !! Det ser ut til at kjæresten din har et problem med å forstå hvordan man oppfører seg ovenfor andre. Hun bruker sex til å fortelle andre en takk for en fin kveld og har tydelig ingen respekt for det som for andre er privat i et forhold. Hun angrer kanskje hver gang, men det er tydelig at hun ikke vet om en annen måte å si takk for en hyggelig kveld, eller jeg liker deg som en venn. Det hun trenger er et totalt åpent forhold som noen ønsker å ha, der begge kan rote rundt og ha seg med hvem som helst. Disse type forhold er gjensidig åpenhet og hvor ingen ting er hemmlig. Alt skal på bordet. Dette driver jo hun med, men jeg tror nok at dersom du hadde truffet noen som du hadde mer enn flørtet med, så ville det nok blitt rabalder. Mitt råd til deg er KOM DEG UNNA hvis du ikke er klar for å bli tråkket på gang på gang !! Hilsen
Maeve Skrevet 22. august 2002 #7 Skrevet 22. august 2002 Du bør pakke kofferten og komme deg langt vekk fra dette kvinnemennesket!Hun blir aldri å forandre seg, hun blir aldri og ta ansvar for sine handlinger! :evil:
Gjest Dana Skrevet 22. august 2002 #8 Skrevet 22. august 2002 Hvorfor i all verden er du sammen med et slikt menneske? Gir hun deg et godt liv? Hvis ikke - kvitt deg med henne, og du vil se at det er det lurest du noen gang har gjort. Men det er en ting som forbauser meg. Du sier at du innledet et forhold til henne mens hun enda var gift, hvorfor blir du da overrasket over at hun er utro på nytt? Sånn rent generelt: Hvis noen er utro med deg, hvorfor skulle de ikke da være utro mot deg? Finn deg heller ei jente som ser verdien i å være trofast - det er nok av dem.
Annie Skrevet 22. august 2002 #9 Skrevet 22. august 2002 Fatter ikke helt hva du gjør sammen med denne dama men det er jo ditt valg. Samboeren min og jeg er enige på mange punkt, men ett er vi veldig enige: Venner av motsatt kjønn er sjelden et pluss i et forhold. Sjalusi og/eller fristelser vil nesten alltid bli et tema. Om hun fortsatt vil ha kontakt med den hun beisa med, ja så får hun ta et valg. Deg eller han. Da finner du ut hvor mye du betyr for henne også.
Ada=) Skrevet 23. august 2002 #10 Skrevet 23. august 2002 Hei!! Jeg studerer systemutvikling, og mange av mine venner er av det motsatte kjonn. Likevel ville jeg ALDRI LIGGET med dem!!! Venner er venner!!! Kjaerester er kjaerester!!! Denne dama har PROBLEMER, hun maa ordne opp i dem for hun kan vaere i et forhold uten aa saare noen. Vil du fortsette aa bli saaret: bli, hvis ikke: STIKK!!! Skjonner at du har det grusomt, det er ikke goy aa bli sveket... men trekk deg unna og slikk saarene dine. De kommer til aa gro, og du vil finne noen som er enige med deg om hvilke grenser som gjelder i et forhold.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå