Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja.. jeg skal prøve å gjøre meg så kort som mulig...

jeg er en ung (gammel) jente på 30 år. Jeg sliter med at jeg ikke har noen, og da mener jeg ingen venner. 

Jeg sitter hjemme ensom dag ut og dag inn. 

I tillegg at jeg går igjennom en skilsmisse for tia, så er alt jævlig og ensomt, og ikke ha noen å prate med, ingen jeg kan drikke kaffe med på kafé, eller dra på shopping med.. 

har også to barn som trenger sin mor oppi dette her da. 

Det jeg egentlig prøver å si her, er vel at jeg ønsker meg nye venner. 

Og jeg håper jeg kan finne noen her inne..? 

Selv om jeg har lite tro på det da.. 🙄😕

men er lov å prøve.. 

holder til i Østfold, så du/dere må holde til i Østfold, og gjerne i nærheten av samme by jeg bor, da jeg ikke har lappen dessverre😞

Anonymkode: 4c7a6...471

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv her :biggrin: Jeg bor dessverre langt unna så eneste jeg kan tilby er en digital :klem:

Anonymkode: f795e...31f

Skrevet

Hvilken by bor du i da? 

Anonymkode: 1849a...b0f

Skrevet

Askim? Der bor jeg :)

Anonymkode: b72c2...911

Skrevet

Jeg bor i Sarpsborg😊

• Liker 1
Skrevet

Jeg bor på vestlandet, men kan være en digital venn om du vil det. Trenger selv en å snakke med:)

Skrevet

Hyggelig å snakke med folk over nettet, men det jeg kunne trengt nå er en ordentlig venn som jeg kunne møtt og snakket med, slik at jeg kunne fått en god venninne. Som jeg kunne snakket med alt om.

det har jeg ikke hatt siden ungdomsskolen. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hyggelig å snakke med folk over nettet, men det jeg kunne trengt nå er en ordentlig venn som jeg kunne møtt og snakket med, slik at jeg kunne fått en god venninne. Som jeg kunne snakket med alt om.

det har jeg ikke hatt siden ungdomsskolen. 

Nei men da må du jo skrive hvor du holder til da, ellers kan ingen hjelpe deg

Anonymkode: 917c2...90b

Skrevet

Du har barn, mann, hus, jobb og hobbyer. Hvordan har du egentlig tid til å føle savn etter venner? For meg høres det ut som om du styrer rett mot tidsklemma.

Anonymkode: 0baf4...39f

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har barn, mann, hus, jobb og hobbyer. Hvordan har du egentlig tid til å føle savn etter venner? For meg høres det ut som om du styrer rett mot tidsklemma.

Anonymkode: 0baf4...39f

Jeg er inni en fæl skilsmisse, jeg har ikke jobb, og hobby har jeg ikke, da jeg ikke veit hva jeg vil drive med🤷‍♀️😫 men prøver å finne på noe.. 

og jeg skrev litt lenge opp her at jeg bor i Sarpsborg.. 

så tidsklemme har jeg ikke så mye av nå nei.. 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er inni en fæl skilsmisse, jeg har ikke jobb, og hobby har jeg ikke, da jeg ikke veit hva jeg vil drive med🤷‍♀️😫 men prøver å finne på noe.. 

og jeg skrev litt lenge opp her at jeg bor i Sarpsborg.. 

så tidsklemme har jeg ikke så mye av nå nei.. 

Og grunnen til at jeg ikke har jobb, har jeg ikke lyst til å gå inn på her nå.. det er en veldig god grunn til. Men som sagt, vil ikke gå inn på det her.. 

Skrevet

Kjenner meg igjen i at det er vanskelig å få seg venninner ja. Ikke lett det der.

Skrevet

❤️

Anonymkode: 8b932...6a1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...