Gå til innhold

Gått opp i vekt, greier ikke lengre ta intiativ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg møtte kjæresten min var jeg undervektig, da jeg jobbet med å bli frisk fra anoreksi. Etter jeg ble sammen med han har vekta økt betraktelig, og jeg er nå i nedre sjiktet av overvektig ifølge bmi. Han sier jeg er fin som jeg er, men jeg regelrett hater kroppen min. Og jeg VET han er mer gira på slanke, stramme kropper. Han selv er godt trent og har skyhøy forbrenning. Jeg er bare dvask og klumpete.

Når det kommer til sex tar jeg derfor så godt som aldri initiativ lenger da jeg bare føler meg som en feit ku, og jeg vil ikke lengre sitte på topp, da jeg har mista teken totalt. Føler meg så udugelig.. Før hadde vi sex 1 eller flere ganger om dagen, nå er det kun når han tar intiativ. Det er dog ganske ofte, men ikke noe mot før(har sex kanskje 3-4 ganger i uka). Føler bare ikke at han tenner på meg lengre, eller jeg skjønner ikke at han gjør det i det hele tatt. Alle eksene hans er slanke, pene jenter. Så kommer jeg, stuttjukk og jævlig. Det var jo ikke det her han ble sammen med😢 vet det er opp til meg å begynne og trene og spise mindre kalorier, men jeg får meg bare ikke til å gjøre det i frykt for å bli syk igjen. Og jeg trenger hjelp med å få det til på riktig måte, da jeg fremdeles har endel tvangstanker ift mat og trening. Forventer egentlig ikke noen råd eller svar, måtte bare få skrevet det ned ett sted🌸 er bare så fortvila og sint på meg selv som ikke gjør noe med det..

Anonymkode: f2383...1cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg møtte kjæresten min var jeg undervektig, da jeg jobbet med å bli frisk fra anoreksi. Etter jeg ble sammen med han har vekta økt betraktelig, og jeg er nå i nedre sjiktet av overvektig ifølge bmi. Han sier jeg er fin som jeg er, men jeg regelrett hater kroppen min. Og jeg VET han er mer gira på slanke, stramme kropper. Han selv er godt trent og har skyhøy forbrenning. Jeg er bare dvask og klumpete.

Når det kommer til sex tar jeg derfor så godt som aldri initiativ lenger da jeg bare føler meg som en feit ku, og jeg vil ikke lengre sitte på topp, da jeg har mista teken totalt. Føler meg så udugelig.. Før hadde vi sex 1 eller flere ganger om dagen, nå er det kun når han tar intiativ. Det er dog ganske ofte, men ikke noe mot før(har sex kanskje 3-4 ganger i uka). Føler bare ikke at han tenner på meg lengre, eller jeg skjønner ikke at han gjør det i det hele tatt. Alle eksene hans er slanke, pene jenter. Så kommer jeg, stuttjukk og jævlig. Det var jo ikke det her han ble sammen med😢 vet det er opp til meg å begynne og trene og spise mindre kalorier, men jeg får meg bare ikke til å gjøre det i frykt for å bli syk igjen. Og jeg trenger hjelp med å få det til på riktig måte, da jeg fremdeles har endel tvangstanker ift mat og trening. Forventer egentlig ikke noen råd eller svar, måtte bare få skrevet det ned ett sted🌸 er bare så fortvila og sint på meg selv som ikke gjør noe med det..

Lev og knulle med den kroppen en har må være helt innafor........

og vær heller glad for at du er frisk 

og ikke tenke på vekta, deilig spennende sex forbrenner kalorier det og vettu

• Liker 5
Skrevet

Hent litt inspo fra formfulle damer som ser bra ut og er sexy. Joan fra Mad Men f.eks.

Anonymkode: 7f36f...314

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Master1 skrev:

Lev og knulle med den kroppen en har må være helt innafor........

og vær heller glad for at du er frisk 

og ikke tenke på vekta, deilig spennende sex forbrenner kalorier det og vettu

Så fint av deg å prøve å hjelpe. Kanskje du kan komme med litt mer konstruktive råd neste gang?

Anonymkode: db6ee...066

Skrevet

Jeg har ikke peiling på dette området. Men hva med å starte med å ta kontakt med legen din? Og ta det derifra? Han kan sikkert hjelpe deg til å kontakte rette personer, som kan hjelpe og følge opp en plan som er til det beste for deg.

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så fint av deg å prøve å hjelpe. Kanskje du kan komme med litt mer konstruktive råd neste gang?

Anonymkode: db6ee...066

Det å høre fra en mann at kroppen betyr mindre enn man selv er redd for er det mest konstruktive rådet man kan få.

Jeez...

Anonymkode: 7f36f...314

• Liker 1
Skrevet

Husk at din innstilling og kroppsspråk har mye å si på seksualitet. Om man merker at partneren vegrer seg, eller ikke er komfortabel, så vil naturlig sexfrekvensen gå ned.

Poenget er: De aller fleste vet at man går opp og ned i vekt ila et forhold, og de aller fleste lar ikke motpartens lille vektøkning påvirke tiltrekningen. Så det kan være at du selv gjør dette til noe mye verre og negativt enn det egentlig er!

Uansett burde du ha creds for å ha kommet deg ut av spiseforstyrrelsen! *klem*

• Liker 1
Skrevet

Jeg vet ikke helt hva jeg skal svare. Jeg har selv hatt anoreksi og er ikke helt frisk etter flere år med behandlig. Det er utrolig vanskelig, og jeg er sikker på at du har kommet en god vei! Du får kanskje noen dumme svar her, men det er bare fordi at om man ikke har hatt anoreksi så aner man ikke hvordan det faktisk er.

Skal prøve å svare på spørsmålet ditt.

Jeg tror at du bare må jobbe med deg selv, er ganske sikker på at kjæresten din synes at du er fin. Ikke tenk på det❤️ Ønsker deg masse lykke til! Klem fra meg.

Anonymkode: efb50...033

• Liker 1
Skrevet

Hva med å begynne å trene du også og å prøve å bli glad i kroppen din. Slet med spising selv når jeg var tenåring, men med trening og sunt kosthold har jeg kommet over det. 

Anonymkode: fd751...581

Skrevet

Nedre sjikt av overvektig er det mest sexye! Rumpe og lår som disser,  myk mage og bryster  :) Det syntes seriøst alle menn! Mye bedre enn knokler og harde rumpe bein og hoftebein som stikker de for hvert støt under sexen og ribbein som synes. Elsk kroppen din som du er og nyt sexen, er sikker på kjæresten din syntes du er råsexy  nå! 

Anonymkode: c97d4...3e2

Skrevet

Det er jo ikke helt sikkert at du er overvektig. Hvid man har anoreksi så greier man ikke å se seg selv.

Anonymkode: efb50...033

Gjest fitteslikker
Skrevet

Go jenta! For det er du!
Du skriver: «Etter jeg ble sammen med han har vekta økt betraktelig,» 
«  jeg VET han er mer gira på slanke, stramme kropper.» Er du helt sikker på det? Det faktisk kan tenkes at han virkelig liker deg som du er. Sjansene for det er hjertelig tilstede.  
Hvorfor: alt han ønsker seg en frisk jente. Litt overvekt er betydelig bedre enn sykelig tynn. 
Hvis han, som du skriver «er mer gira på slanke, stramme kropper. Jeg er bare dvask og klumpete. "   ville han ha forlatt deg. 
Nei, sannheten er at han er glad i deg. 
Forslaget mitt til dere begge er: på et fast tidspunkt om kvelden, ta hver andre i armen, og gå en sikkerlig tur sammen. Gå en tur på omtrent tre kvarter i godt tempo. Bli litt slitne sammen. 
Hvorfor: båndet forbrenner noen  kalorier, bygger litt muskler, men kanskje viktigst av alt klaner det hodet. Frisk luft, og det at dere gjør en sunn aktivitet sammen virker posestivt mentalt hos dere begge. Når dere kommer gode og varme hjem fra turen, kan dere, med de deilige konsekvensene den aktiviteten gir dusje sammen!                  

Skrevet
På 5.12.2018 den 19.32, AnonymBruker skrev:

Jeg kan garantere at du ser bra ut uten å ha sett deg og ikke tenk noe på dette. Han liker deg for den du er, husk det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...