AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #1 Skrevet 5. desember 2018 Noen tips til gode slike bøker? Eventuelt om det er noen som er om oldeforeldre? Kunne godt tenkt meg å ordne slike til besteforeldrene mine til jul - men de burde da ha fire hver. Noen som vet om det finnes slike på ark slik at det eventuelt kan kopieres slik at alle fire oldebarna kan få uten at de må skrive det samme fire ganger? Anonymkode: 63c33...e06
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #2 Skrevet 5. desember 2018 Skal du lage en bok som handler om bestemor/ bestefar? Skjønte ikke helt hva dette går ut på.. Anonymkode: fc733...794 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #3 Skrevet 5. desember 2018 Fortell, bestemor og Fortell, bestefar tror jeg de vi ga til besteforeldrene våre het 😊 de har dessverre ikke skrevet i dem da, selv hvor mye jeg har mast 😕 Anonymkode: 7ed57...29b 3
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #4 Skrevet 5. desember 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Fortell, bestemor og Fortell, bestefar tror jeg de vi ga til besteforeldrene våre het 😊 de har dessverre ikke skrevet i dem da, selv hvor mye jeg har mast 😕 Anonymkode: 7ed57...29b Du kan jo ikke forvente eller tvinge noen til å skrive historien sin! Det gjøres vel på eget initiativ!! Anonymkode: a5ff6...3b7 3
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2018 #5 Skrevet 6. desember 2018 Nå heter boken min bestefar/bestemor. Veldig mange sider å fylle ut, tror ikke du får kopiert. Alternativet blir vel å lage en egen variant, med de spørsmålene man selv vil ha svar på? Anonymkode: 28593...e36
skruf Skrevet 6. desember 2018 #6 Skrevet 6. desember 2018 https://www.adlibris.com/no/bok/til-mitt-barnebarn-9788271062088 Bestemoren min døde i vår, og nå nylig fikk jeg denne boken av moren min. Den har bestemor skrevet i til meg, minner og hendelser fra da hun var lita, om hennes foreldre og søsken, hennes tidlige voksenliv når hun giftet seg med bestefar og fikk barn, arbeidslivet og hennes alderdom. Hennes håp for oss barnebarn, oldebarn og fremtiden. Hun har limt inn bilder og virkelig gjort seg flid Denne boka har fremkalt både tårer og smil, og den er noe av det jeg kjæreste jeg har Skal kjøpe ei sånn til moren og faren min sånn at de kan skrive til mine døtre 3
Inzila Skrevet 6. desember 2018 #7 Skrevet 6. desember 2018 1 time siden, skruf skrev: https://www.adlibris.com/no/bok/til-mitt-barnebarn-9788271062088 Bestemoren min døde i vår, og nå nylig fikk jeg denne boken av moren min. Den har bestemor skrevet i til meg, minner og hendelser fra da hun var lita, om hennes foreldre og søsken, hennes tidlige voksenliv når hun giftet seg med bestefar og fikk barn, arbeidslivet og hennes alderdom. Hennes håp for oss barnebarn, oldebarn og fremtiden. Hun har limt inn bilder og virkelig gjort seg flid Denne boka har fremkalt både tårer og smil, og den er noe av det jeg kjæreste jeg har Skal kjøpe ei sånn til moren og faren min sånn at de kan skrive til mine døtre Kan besteforeldre her skrive sammen? Ser ikke helt for meg at svigerfar kommer til å skrive i boken min bestefar... Men hvis den boken du fikk er en besteforeldre kan fylle ut sammen så hadde svigermor fått med svigerfar.
skruf Skrevet 6. desember 2018 #8 Skrevet 6. desember 2018 11 timer siden, Inzila skrev: Kan besteforeldre her skrive sammen? Ser ikke helt for meg at svigerfar kommer til å skrive i boken min bestefar... Men hvis den boken du fikk er en besteforeldre kan fylle ut sammen så hadde svigermor fått med svigerfar. De kan helt sikkert fylle den ut sammen
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2018 #9 Skrevet 6. desember 2018 Jeg ga en sånn bok til bestefaren min for et par år siden. Men han var gammel og skrøpelig. Skulle ønske jeg visste om sånne bøker for lenge siden. Men da han døde tidligere i år og vi ryddet etter han så vi at han hadde fyllt ut litt i den. Det var så koselig. Jeg har tenkt å gi en sånn til foreldrene mine som de kan fylle ut til barna mine. Anonymkode: aed05...556
Dolce Skrevet 6. desember 2018 #10 Skrevet 6. desember 2018 Men hva om den eldre slektningen har hatt et fælt liv? Er det fremdeles like "koselig"? 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #11 Skrevet 7. desember 2018 Jeg skulle gjerne visst mer om pappa sin familie, farmor, farfar og min onkel døde før jeg ble født, min pappa døde for et par år siden og plutselig har jeg ingen å spørre. Så det å få høre historier fra oppveksten til besteforeldre hadde vært spennende, ikke sikkert at alt hadde vært like koselig. Anonymkode: 28593...e36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå