Gå til innhold

Noen med iPhone XR/XS?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

har nylig kjøpt en iPhone XS, men frontkamera er jo elendig? Det ser ut som om jeg har retusjert bildene elendig i Photoshop... Jeg ser syk ut og blurry på bilder tatt med frontkameraet?

noen andre med XS/XR som har samme problem? hva må jeg gjøre :s Telenor sier jeg må reklamere men da blir jo telefonen bare sendt inn i 2 uker for å få den tilbake for det er ikke noe de får fikset...??

Anonymkode: e1086...f3e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fronkamerat er utrolig dårlig på xs ja. har den selv

• Liker 1
Skrevet

Jeg har iphone XS, men kan dessverre ikke hjelpe. Jeg har aldri brukt frontkameraet (hva brukes det til?). Det vanlige kameraet er veldig bra!

Anonymkode: 6c27c...ab6

• Liker 1
Skrevet
19 minutter siden, Amalie95 skrev:

Fronkamerat er utrolig dårlig på xs ja. har den selv

Er sykt frustrerende :( fant ut nå at man kan endre i innstillinger > kamera > formater > bytt til mest kompatibel. Det hjalp litt hvertfall men fortsatt ikke superbra

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har iphone XS, men kan dessverre ikke hjelpe. Jeg har aldri brukt frontkameraet (hva brukes det til?). Det vanlige kameraet er veldig bra!

Anonymkode: 6c27c...ab6

Ja det vanlige kameraet er bra :( er bare de med bekreftelsesbehov som vet om frontkameraet dessverre

Skrevet

Jeg har XR og opplever frontkamera som bra. Men forskjell i forhold til hvilken app jeg bruker. Snapchat-appen tar mer realistiske bilder, mens den integrerte appen gir en mer redigert look.

Anonymkode: 5ad5a...a49

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...