AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #1 Del Skrevet 5. desember 2018 Jeg sitter med hjertet litt i halsen her. 3 dager til ikm, og jeg klarer nesten ikke vente med å teste. Vil ikke bruke den digitale før etter ikm pga pengene. Så jeg tok en eggløsningstest bare fordi liksom. Har aldri sett to så sterke streker på dem før, ikke engang ved eggløsning. Kan dette tyde på graviditet? Eller blir jeg bare lurt trill rundt her?! Anonymkode: 16415...267 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #2 Del Skrevet 5. desember 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg sitter med hjertet litt i halsen her. 3 dager til ikm, og jeg klarer nesten ikke vente med å teste. Vil ikke bruke den digitale før etter ikm pga pengene. Så jeg tok en eggløsningstest bare fordi liksom. Har aldri sett to så sterke streker på dem før, ikke engang ved eggløsning. Kan dette tyde på graviditet? Eller blir jeg bare lurt trill rundt her?! Anonymkode: 16415...267 Ikke for å skuffe deg, men EL testene kan bli tilnærmet positive ved IKM. Det blir nesten alltid mine. En graviditetstest vil alltid bli positiv før en EL test. Og for at en eggløsningstest skal kunne brukes som graviditetstest må den være positiv. Altså at test streken er like sterk eller sterkere enn kontrollstreken. Det er ikke denne testen. Det kan nok være vanskelig å tyde for et utrent mye, men dette er altså en negativ eggløsningstest. Anonymkode: 0f086...7af 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #3 Del Skrevet 5. desember 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke for å skuffe deg, men EL testene kan bli tilnærmet positive ved IKM. Det blir nesten alltid mine. En graviditetstest vil alltid bli positiv før en EL test. Og for at en eggløsningstest skal kunne brukes som graviditetstest må den være positiv. Altså at test streken er like sterk eller sterkere enn kontrollstreken. Det er ikke denne testen. Det kan nok være vanskelig å tyde for et utrent mye, men dette er altså en negativ eggløsningstest. Anonymkode: 0f086...7af Takk for svar! Mine strimmeltestee pleier å være svakere enn dette når jeg får smilefjes på digital eggløsning så i mine øyne er denne veldig positiv😂😅 har prøvd over ett år så har vært en del positive og negative tester jeg har sett på. Men aldri fått to streker en gang etter eggløsning så kjente hjertet hoppet over to slag da dette resultatet kom! Prøver å ikke håpe for mye, men det hadde vært så gøy! Anonymkode: 16415...267 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betta123 Skrevet 5. desember 2018 #4 Del Skrevet 5. desember 2018 Jeg krysser fingrene for deg!! For en deilig julegave det hadde vært❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
månki Skrevet 5. desember 2018 #5 Del Skrevet 5. desember 2018 Jeg var visst gravid😍 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betta123 Skrevet 5. desember 2018 #6 Del Skrevet 5. desember 2018 2 minutter siden, månki skrev: Jeg var visst gravid😍 Så fantastisk!! Gratulere så mye👏🏼👏🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #7 Del Skrevet 5. desember 2018 Gratulerer 😍👌🏼 Anonymkode: 49899...fc0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
helene89 Skrevet 5. desember 2018 #8 Del Skrevet 5. desember 2018 4 minutter siden, månki skrev: Jeg var visst gravid😍 Gratulerer så mye 💗💗💗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinne35+ Skrevet 5. desember 2018 #9 Del Skrevet 5. desember 2018 1 time siden, månki skrev: Jeg var visst gravid😍 wooooow!! Gratulerer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2019 #10 Del Skrevet 18. april 2019 Positiv eggløsningstest=gravid? Har siste tiden hatt unormalt ømme bryst og er idag 1 dag over IKM. Hadde ingen flere graviditetstester igjen, så prøvde med eggløsningstest.. Fikk dette resultatet.. Kan dette tyde på at eg faktisk er gravid? 😱🤞 Anonymkode: d4619...12e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2019 #11 Del Skrevet 18. april 2019 Ja deet er jeg ganske sikker på🥰 Anonymkode: 07da7...353 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2019 #12 Del Skrevet 18. april 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja deet er jeg ganske sikker på🥰 Anonymkode: 07da7...353 Er du? Wæææ så sykt spennende!! 😱❤ Anonymkode: d4619...12e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #13 Del Skrevet 19. april 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja deet er jeg ganske sikker på🥰 Jammen var den positiv med graviditetstest også!! 😱😍💕 Hurra! Anonymkode: d4619...12e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2019 #14 Del Skrevet 19. april 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jammen var den positiv med graviditetstest også!! 😱😍💕 Hurra! Anonymkode: d4619...12e Fantastisk!! Gratulerer❤️❤️ Anonymkode: 07da7...353 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #15 Del Skrevet 4. april 2023 AnonymBruker skrev (På 5.12.2018 den 18.11): Ikke for å skuffe deg, men EL testene kan bli tilnærmet positive ved IKM. Det blir nesten alltid mine. En graviditetstest vil alltid bli positiv før en EL test. Og for at en eggløsningstest skal kunne brukes som graviditetstest må den være positiv. Altså at test streken er like sterk eller sterkere enn kontrollstreken. Det er ikke denne testen. Det kan nok være vanskelig å tyde for et utrent mye, men dette er altså en negativ eggløsningstest. Anonymkode: 0f086...7af Hva er dette for feilinformasjon? Lh stiger da ikke før IKM. Er ikke vanlig å få positiv eltest før mensen om man ikke er gravid. Anonymkode: 015dd...5fe 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #16 Del Skrevet 4. april 2023 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Hva er dette for feilinformasjon? Lh stiger da ikke før IKM. Er ikke vanlig å få positiv eltest før mensen om man ikke er gravid. Anonymkode: 015dd...5fe Jeg har også opplevd positive eggløsningstester rett før IKM, så jo, det skjer🙌🏽 Anonymkode: a1f44...581 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 4. april 2023 #17 Del Skrevet 4. april 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har også opplevd positive eggløsningstester rett før IKM, så jo, det skjer🙌🏽 Anonymkode: a1f44...581 Jeg fikk også positive eggløsning tester før ikm ( mens,) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #18 Del Skrevet 4. april 2023 Sofakona skrev (1 time siden): Jeg fikk også positive eggløsning tester før ikm ( mens,) men lh stiger jo ikke før mens, så hva er det som skjer da? Defekte tester? Anonymkode: 015dd...5fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #19 Del Skrevet 4. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har også opplevd positive eggløsningstester rett før IKM, så jo, det skjer🙌🏽 Anonymkode: a1f44...581 og hvorfor bruker du eltester når du vet du skal få mens uansett? Anonymkode: 015dd...5fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #20 Del Skrevet 4. april 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): og hvorfor bruker du eltester når du vet du skal få mens uansett? Anonymkode: 015dd...5fe Skulle ta g-test, men var samboeren min som skulle finne til meg fra skuffen med alt det rare i, han ga meg feil, jeg tok testen, så først etter å ha tatt testen at det var eggløsningstest og ikke g-test. Anonymkode: a1f44...581 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå