AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #1 Skrevet 5. desember 2018 Hei, er en mann i tidlig 20-årene.Hva slags nettsider kan man møte «eldre» kvinner i 30-40års alderen som ikke er ute etter noe seriøst? Tinder har ikke funket så bra for meg. Anonymkode: 6b3be...121
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #2 Skrevet 5. desember 2018 Ute på byen... Er 37 selv og det var der jeg traff boytoyen min på 24 😉 Har et uforpliktende ff forhold nå. Anonymkode: 66bfa...2fa 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #3 Skrevet 5. desember 2018 Ute på byen... Er 37 selv og det var der jeg traff boytoyen min på 24 😉 Har et uforpliktende ff forhold nå. Men forresten; ikke kall oss "eldre" og prøv gjerne å fremstå eldre enn du er i begynnelsen 😉 Anonymkode: 66bfa...2fa 1
blaffen Skrevet 5. desember 2018 #4 Skrevet 5. desember 2018 12 minutter siden, AnonymBruker said: Ute på byen... Er 37 selv og det var der jeg traff boytoyen min på 24 😉 Har et uforpliktende ff forhold nå. Men forresten; ikke kall oss "eldre" og prøv gjerne å fremstå eldre enn du er i begynnelsen 😉 Anonymkode: 66bfa...2fa Ja men dere *er* jo eldre. 😛
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #5 Skrevet 5. desember 2018 47 minutter siden, blaffen skrev: Ja men dere *er* jo eldre. 😛 Det kommer an på øynene som ser. Anonymkode: 145ac...fc9 1
blaffen Skrevet 5. desember 2018 #6 Skrevet 5. desember 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Det kommer an på øynene som ser. Anonymkode: 145ac...fc9 Eller munnen som snakker? Hvordan skal en 15 år yngre mann si at han liker 'eldre damer' uten at du får lyst til å svare 'ikke kall meg gammel'? 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #7 Skrevet 5. desember 2018 2 hours ago, AnonymBruker said: Hei, er en mann i tidlig 20-årene.Hva slags nettsider kan man møte «eldre» kvinner i 30-40års alderen som ikke er ute etter noe seriøst? Tinder har ikke funket så bra for meg. Anonymkode: 6b3be...121 Hvorfor har du laget to tråder om dette? Anonymkode: 7291a...f11
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2018 #8 Skrevet 6. desember 2018 Spørs hvordan du er. Jeg trodde selv det var umulig, helt til jeg faktisk gikk ut og prøvde. Lettest ute på byn, og det er ikke så vanskelig å se de som er der ute for å få seg noe. Kan absolutt anbefales. Jeg hadde selv nabokona til mine foreldre som fuckbuddy over en lengre periode. Det ble til slutt nesten for mye av det gode. Hun tok stadig større sjanser for å få det hun ville. Gode minner er det i alle fall. Aldri vært borti en person jeg har matchet så godt med seksuelt, og aldersforskjellen i seg var en stor tenningsfaktor, i alle fall for meg. Anonymkode: a7724...2af 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2018 #9 Skrevet 6. desember 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Spørs hvordan du er. Jeg trodde selv det var umulig, helt til jeg faktisk gikk ut og prøvde. Lettest ute på byn, og det er ikke så vanskelig å se de som er der ute for å få seg noe. Kan absolutt anbefales. Jeg hadde selv nabokona til mine foreldre som fuckbuddy over en lengre periode. Det ble til slutt nesten for mye av det gode. Hun tok stadig større sjanser for å få det hun ville. Gode minner er det i alle fall. Aldri vært borti en person jeg har matchet så godt med seksuelt, og aldersforskjellen i seg var en stor tenningsfaktor, i alle fall for meg. Anonymkode: a7724...2af Hehe.... Du er ikke alene om det skjønner du. Ikke akkurat nabokona, men ei skilt dame på 52 i nærområdet. Det var noe for en sprengkåt 24-åring kan du tro. Ellers er jeg helt enig med deg når det gjelder aldersforskjell og tenningsfaktor, + at det var litt "forbudt" gjorde det extra hett. Det foregår nok mye mer av dette rundt om enn en kanskje skulle tro. Anonymkode: 6435f...9dd 3
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #10 Skrevet 7. desember 2018 Tenker dere noe negativt om disse damene? Anonymkode: 113c8...690
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #11 Skrevet 7. desember 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Tenker dere noe negativt om disse damene? Anonymkode: 113c8...690 Nei. Du oppfyller sine seksuelle behov med personer som også gjør dette. Jeg synes aldersforskjell er helt greit så lenge den yngste er gammel nok til å ta et gjennomtenkt valg. Kall gjerne nabokona for en gris, men 23 år gamle meg hadde ikke noe imot å få kuken sugd av en veltrent og sexy dame i 40 årene. Anonymkode: a7724...2af 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #12 Skrevet 7. desember 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Tenker dere noe negativt om disse damene? Anonymkode: 113c8...690 Jeg kan bare svare for meg selv. Og svaret er NEI, absolutt ikke. Bare positivt. Anonymkode: 6435f...9dd 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #13 Skrevet 7. desember 2018 Jeg er 40 og ikke interessert i veldig unge menn Jeg er singel nå etter et langt ekteskap tok slutt, og kunne på sikt tenke meg en ny mann å dele livet med, men det må være en rundt min alder. Tenker det fungerer bedre da vi mest sannsynlig har mer til felles. Jeg er ikke interessert i noen ff. Anonymkode: 620ce...ee5
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #14 Skrevet 7. desember 2018 Er over 40 og hadde en ff på 25 i en periode. Synes det var bra, men av og til tenkt på hva andre mener om det. Dette er ikke noe jeg sier rundt, men får tanker av og til. Anonymkode: 113c8...690 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #15 Skrevet 7. desember 2018 Nei, mer enn 5 år er utelukket uansett. Anonymkode: 47965...a65 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå