Gå til innhold

Helvetes barn, de er i veien hele tiden.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så skjer det, barnet blir sykt når man endelig har en avtale. Har ei venninne jeg "aldri" får møtt, og til hver gang vi endelig kan, så blir et barn sykt -_- har ikke selv og jeg tør ikke få heller. Opplever ofte det samme med mamma. Hun er konstant hjemme når hun ikke er på jobb, men den dagen hun endelig hadde tenkt å ta seg en tur, blir selvfølgelig den minste syk. Og faren har som vanlig en jobb som det ikke passer å ha barn til. Han kan aldri stille opp slik sett. Barn gjør ikke annet en å irritere meg. De er i veien omtrent hele tiden! Det mest upraktiske du kan ha i livet ditt. De binder deg til hjemmet, og blir syke til hver jævla gang man skal noe. Har du ikke planer så holder de seg friske. 

Anonymkode: 021c8...1f7

• Liker 17
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hyggelig mor:ironi:

Anonymkode: c7015...38e

• Liker 7
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hyggelig mor:ironi:

Jeg er ikke mor. 

• Liker 10
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så skjer det, barnet blir sykt når man endelig har en avtale. Har ei venninne jeg "aldri" får møtt, og til hver gang vi endelig kan, så blir et barn sykt -_- har ikke selv og jeg tør ikke få heller. Opplever ofte det samme med mamma. Hun er konstant hjemme når hun ikke er på jobb, men den dagen hun endelig hadde tenkt å ta seg en tur, blir selvfølgelig den minste syk. Og faren har som vanlig en jobb som det ikke passer å ha barn til. Han kan aldri stille opp slik sett. Barn gjør ikke annet en å irritere meg. De er i veien omtrent hele tiden! Det mest upraktiske du kan ha i livet ditt. De binder deg til hjemmet, og blir syke til hver jævla gang man skal noe. Har du ikke planer så holder de seg friske. 

Skaff deg andre venner uten barn da...

• Liker 10
Skrevet

Dump dem!

Anonymkode: d1650...2b7

• Liker 4
Skrevet

Du trenger å få deg et par selv for det skinner gjennom at det er deg og dine behov som står i sentrum. Man blir mindre ego av å få barn og og det er en god ting når man når en viss alder. 

Anonymkode: ef1a4...511

• Liker 23
Skrevet

Dump dem, vennene dine fortjener bedre enn deg. 

Anonymkode: 8576e...281

• Liker 22
Skrevet

Har ikke barn selv, men forstår TS veldig godt, barn setter en stopper for mye av det sosiale generelt. Så mye av det som TS skriver er sikkert blant grunnene til at folk ikke vil ha barn. Forstår deg godt!

Anonymkode: 66296...b55

• Liker 18
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du trenger å få deg et par selv for det skinner gjennom at det er deg og dine behov som står i sentrum. Man blir mindre ego av å få barn og og det er en god ting når man når en viss alder. 

Anonymkode: ef1a4...511

Det er ikke noen god ting i det hele tatt. Jeg skal leve mitt eget liv, jeg sår meg selv nærmest og orker ikke leve for å tekkes andre.

Hvem faen gidder vel det.

Anonymkode: 8ea19...03f

• Liker 11
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke noen god ting i det hele tatt. Jeg skal leve mitt eget liv, jeg sår meg selv nærmest og orker ikke leve for å tekkes andre.

Kunne ikke vært mer enig, verdsetter friheten min jeg også 😄

• Liker 14
Skrevet

Oooooohhh.......bitter, bitter, bitter.....

Anonymkode: c1724...5a2

• Liker 8
Skrevet

Så hyggelig som du virker så kan det jo tenkes at hun bruker dette som en unnskyldning for å slippe å treffe deg?!

Anonymkode: c25ad...7af

• Liker 29
Skrevet

Alle som svarer her er jo bare nøtt til å ha barn? 

• Liker 6
Skrevet

Vel, dette må du bare akseptere. For venninne dine kommer barna deres selvfølgelig i første rekke.

• Liker 11
Skrevet

Du virker veldig umoden og selvsentrert. Blir nok bedre når du blir voksen.

Du kan jo dra til venninna de på besøk f.eks? 

Anonymkode: b960d...5e7

• Liker 17
Skrevet

Det TS beskriver er dessverre en av følgene av at andre får barn. Det største problemet med dette som jeg ser er at mødrene sjelden anerkjenner at det er kjipt når planlagte ting blir avlyst. De bare sier at de har blitt opphøyd til MORSKAPEN og dermed har blitt mindre ego, derfor er det ikke er lov for venninnen å være skuffet. 

Anonymkode: 874b4...63e

• Liker 22
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor denne banningen hele tiden?

• Liker 9
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor denne banningen hele tiden?

Påstår du at jeg banner hele tiden?

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det TS beskriver er dessverre en av følgene av at andre får barn. Det største problemet med dette som jeg ser er at mødrene sjelden anerkjenner at det er kjipt når planlagte ting blir avlyst. De bare sier at de har blitt opphøyd til MORSKAPEN og dermed har blitt mindre ego, derfor er det ikke er lov for venninnen å være skuffet. 

Anonymkode: 874b4...63e

Er meningen med livet å bli mindre ego liksom? Man trenger ikke være helt ego, men det er ikke slik at man alltid blir mindre ego av å få barn heller. De skal kfte ha all oppmerksomheten. Men nå er ikke de jeg kjenner så veldig sånn, og ikke mamma heller. Men hvis jeg skal bruke mamma som eksempel, så har hun vært låst til hjemmet de siste årene. Pga ungene har skole, de skal ha omsorg, far gidder ikke annet en å bidra økonomisk. Hun kan ikke reise på ferie, ikke dra og besøke oss osv når hun vil. Hlres egentlig bare kjipt ut. Hun har vel knapt vært utenom hjembygda de siste åra. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...