Gå til innhold

Juletradisjoner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke tradisjoner har du og din kjæreste/familie julen? Hva er det lille ekstra som gir deg julefølelse? 

Jeg vil gjerne lage en tradisjon med kjæresten, men usikker på hva det skal være. Noe som får frem den deilige julefølelsen😀

Anonymkode: aeae4...a76

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har laget en juletradisjon. 1 desember er det litt julemat som medisterkaker julepølser osv, så lager jeg boller så ser vi på julefilm og koser oss med julebrus og godter :) 

Anonymkode: d47b4...e0b

• Liker 1
Skrevet

Vi tar en kjærestetur i byen, der vi rusler rundt i gatene hånd i hånd og suger inn julestemningen. Er det noen som spiller fin julemusikk på Torgalmenningen, stopper vi opp for å høre på. Min mann har veldig lokalkunnskap og vi går gjerne tur i gamle smau og bakgater også, får så å avslutte med en god kopp kakao og kakemenn på et av byens konditorier.

Skrevet

- ser på julefilmer hver lørdag og en del søndager i desember

- lager og pynter en ny type pepperkakehus hvert år

- juleverksted

- setter ut mat til nissen om kvelden lille julaften (neste morgen er det smuler på tallerkenen, en kaffeskvett i koppen og han har skrevet takk i klementinskall)

- pynter treet sammen lille julaften før vi koser oss med Grevinnen og Hovmesteren og julesnop

- vi har høytlesing fra Verdens Fineste Julefortellinger hver kveld i desember

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...