Ella Grisella Skrevet 5. desember 2018 #1 Skrevet 5. desember 2018 Dere som ser fotball hjemme, hvor ser dere? Jeg vet jeg kan se fra Unibet... Har jeg flere muligheter? Vil se Liverpool fra sofaen i kveld
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 5. desember 2018 #2 Skrevet 5. desember 2018 Jeg ser på Strive, men de sender ikke P.L. Men vet Sumo sender P.L Hvem skal Liverpool spille mot ?
Ella Grisella Skrevet 5. desember 2018 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2018 (endret) 9 minutter siden, Catalina Culès skrev: Jeg ser på Strive, men de sender ikke P.L. Men vet Sumo sender P.L Hvem skal Liverpool spille mot ? De skal spille mot Burnley. Hm 399 pr mnd for sumo. Det var da voldsomt... 😮 Endret 5. desember 2018 av Ella Grisella
NordicViking Skrevet 5. desember 2018 #4 Skrevet 5. desember 2018 26 minutter siden, Ella Grisella skrev: Dere som ser fotball hjemme, hvor ser dere? Jeg vet jeg kan se fra Unibet... Har jeg flere muligheter? Vil se Liverpool fra sofaen i kveld Har ikke Liverpool streamertjeneste?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå