AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #1 Skrevet 5. desember 2018 Hva er det flaueste dere har opplevd under sex jeg vil bare se om det ikke er bare meg som kløner alt til under sammleie? Det må definetift vært en av kleinste og flaueste one night stand som jeg har hatt det som hente var at jeg hadde drukket med noen venninner før vi skulle ut på byen og drikke. Jeg tenkte ingen ting når jeg var ute vi hadde fått i oss en god del hjemme hos meg så skulle vi ut vi hadde det topp stemning som vanelig når man drikker. Vi hadde kommes oss ut på byen kl hadde blit ca stenge tid i mens så hadde jeg kontakt med en skjekk gutt som jeg finner hele tiden når jeg er ute på byen. Vi hadde pratet en god stund og til slutt tenkte vi og dra hjem til han. Det var greit for han og vi gikk til han i mens vi gikk så begynte vi og kline og kysse det var utrolig deilig. Vi diskuterte litt om vi skulle lage mat eller sex og vi ble kansje enig om at vi skulle ha sex. Vi kom til han og da når vi kom i leiligheten så begynte vi og kle av oss var ikke kleint der da han førte meg inn på rommet og vi fant senga det var den minste senga jeg har vært borti på lenge. Det gikk fint det altså men når han førte den penisen inn i meg og det var så deilig at jeg klarte og ikke tenke på at jeg må faktisk på do og gjøre fra meg både 1 og 2 for og si det sån. Vi Holte på i ca 10 min så sier jeg til han at jeg må tisse og bæsje og da kom kleinheten fram og han svarte HVA SA DU! Og jeg tenkte ingen ting vi forsettet og til slutt så kom det foran og bak gitt jeg tisset på meg og ja jeg klarte og bæsje i senga til han. Men det beste nå er at vi er sammen den dagen i dag når det skjedde da. kom igjen med deres historier da vell Anonymkode: eb935...127
Gjest IommI Skrevet 5. desember 2018 #2 Skrevet 5. desember 2018 Dette er bullshit som faen. Og du må gå på skolen en del år, før du begynner å ha sex.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2018 #3 Skrevet 6. desember 2018 22 timer siden, IommI skrev: Dette er bullshit som faen. Og du må gå på skolen en del år, før du begynner å ha sex. Du jeg er 25 år gitt er ferdig med studier og skole Anonymkode: eb935...127
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2018 #4 Skrevet 6. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du jeg er 25 år gitt er ferdig med studier og skole Anonymkode: eb935...127 Burde kanskje ta grunnskolen opp igjen. «Skjekk», «holte», «vell». Urgh. Anonymkode: dcf1f...db3 7
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2018 #5 Skrevet 6. desember 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du jeg er 25 år gitt er ferdig med studier og skole Anonymkode: eb935...127 Og jeg er en 343 år gammel heks. Anonymkode: f670b...1b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå