AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #1 Skrevet 5. desember 2018 Jeg har muntlig eksamen i morgen og skal blant annet holde presentasjon på 10 minutter. Jeg vet at jeg kan temaet, men problemet er at jeg blir så sinnssykt nervøs når jeg skal stå foran andre og fremføre. Jeg er så redd for at det kommer til å trekke ned karakteren, for jeg vet man får dårligere vurdering dersom man ikke klarer å ha god kontakt med sensorene - og det vet jeg ikke om jeg klarer. Jeg stammer, skjelver, glemmer ting, leser feil, rødmer, blir obs på at jeg rødmer og rødmer mer på grunn av det, og klarer ikke holde øyekontakt. Er dette noe jeg burde si i fra om når jeg kommer inn, før jeg starter fremføringen? At jeg er kjempenervøs, og at jeg er klar over at jeg kommer til å få kroppslige reaksjoner av det? Er dette noe sensorene vil til å ta hensyn til? Og er det noen andre som har/har hatt det liknende som kan komme med tips og råd? Takk for svar Anonymkode: 12095...af6
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #2 Skrevet 5. desember 2018 Har også muntlig i morgen! Noen som har noentips?? Anonymkode: a5199...a7d
Hmmmmmm Skrevet 6. desember 2018 #4 Skrevet 6. desember 2018 Tenk at det går bra, hele veien dit. At dette ikke er noe problem, du skal tross alt bare vise hva du har laget og snakke litt om det. Slik fikser jeg muntlig eksamen selv. Lykke til
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2018 #5 Skrevet 6. desember 2018 Tenk at muntlig eksamen ikke handler om deg, men om hva du skal formidle. Ikke fokuser på dine følelser og nerver, men på hva du skal fremføre. Anonymkode: b42d0...cdb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå