AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #21 Skrevet 5. desember 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du bør vel advare barna dine om de skulle komme på besøk da. Anonymkode: 6277f...876 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi barna dine er voksne så er det greit at ett av dem dør....?? Anonymkode: 63ef8...1b1 Og i ekte KG-ånd så gikk de rett i fella! Tror på alt som står inne her også? Anonymkode: 1bc81...515 3
Ariana807 Skrevet 5. desember 2018 #22 Skrevet 5. desember 2018 Går ut i fra at denne tråden dukket opp som en respons til den andre. Akkurat for meg nå, så er kattene mine barna mine, så for meg så er svaret akkurat det samme uansett. Hadde jeg latt meg selv dø for å redde livet deres, kanskje ikke. Mend et er fryktelig vanskelig å si hva jeg hadde gjort i tilfelle brann eller en eller annen situasjon hvor panikken setter inn og første tanke blir «må redde kattene». For det er jo helt grusomt å tenke på å la dem brenne inne 😰 Men enn om jeg gjerne skulle hatt kontroll på den, tatt dem inn i et bur, så er det jo og mulig å åpne døra og la dem springe ut selv, og redde seg selv. Men i en framtidig situasjon så vil jo selvsagt et barn bli prioritert over et dyr. Men i tilfelle brann, hadde fortsatt prøvd å redde kattene, men barnet hadde hatt førsteprioritet. Kunne aldri levd med meg selv uten å i det minste prøve å redde dem. 4
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #23 Skrevet 5. desember 2018 Jeg hadde ofret alt for barnet mitt! For meg er det den største Selvfølgelighet. barnet mitt over et dumt dyr barnet mitt over ektemannen min jeg Ville ofret meg selv for datteren min Anonymkode: ba2af...4db 1
FrankDrebin Skrevet 5. desember 2018 #24 Skrevet 5. desember 2018 Det er selvsagt en "no-brainer" at barnet må reddes først, dersom man skulle komme i en slik situasjon, Gud forby. 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #25 Skrevet 5. desember 2018 Barnet over katt, gullfisk, et fjøs fullt av griser, min mor, min mann og meg selv. Anonymkode: d72ad...f27 1
kisskissbangbang Skrevet 5. desember 2018 #26 Skrevet 5. desember 2018 Jeg trur ikke jeg har sett noen si at de ville redda katta si fremfor sitt barn, men det er jammen ille nok og rimelig forstyrrende at mange hadde redda katta si fremfor mitt (eller andres) barn. Fullstendig galskap. Nesten frista til å si at jeg ville kverka både katta og personen som redda den fremfor ungen min etterpå, så gleden over å ha redda katta ville vært kortvarig. 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #27 Skrevet 5. desember 2018 Jeg hadde ofra dyra til alle dere her på kg for barnet mitt. Eller noen andres barn. Anonymkode: 86a10...1bb 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #28 Skrevet 5. desember 2018 Jeg har ikke barn, men jeg hadde reddet barna mine. Helt fremmede barn, som ikke har noe i mitt hus å gjøre? Da tror jeg at jeg hadde gått for kattene mine. Fremmede voksne eller mine dyr, da velger jeg uten tvil dyret. Barnets bestevenn eller dyrene, så hadde jeg gått for barnets bestevenn. Egen familie går foran fremmede folk, og dyra mine regner jeg som familie. Hadde jeg oftret livet for kattene? Nei. Hadde jeg risikert livet for kattene? Ja, til en viss grad. Hadde det vært lett for meg å fordøye at jeg ikke kunne redde begge? Nei, uansett situasjon. Jeg hadde uansett slitt med det i flere år senere. Selv ikke med den fremmede mannen som ikke har noe i mitt hus å gjøre. Det blir sikkert enda mere sjokkerende for mange her at jeg hadde til og med reddet fotoalbumene over en helt fremmed voksen preson (men ikke over fremmede barn) Anonymkode: ffaef...a68 1
kisskissbangbang Skrevet 5. desember 2018 #29 Skrevet 5. desember 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke barn, men jeg hadde reddet barna mine. Helt fremmede barn, som ikke har noe i mitt hus å gjøre? Da tror jeg at jeg hadde gått for kattene mine. Fremmede voksne eller mine dyr, da velger jeg uten tvil dyret. Barnets bestevenn eller dyrene, så hadde jeg gått for barnets bestevenn. Egen familie går foran fremmede folk, og dyra mine regner jeg som familie. Hadde jeg oftret livet for kattene? Nei. Hadde jeg risikert livet for kattene? Ja, til en viss grad. Hadde det vært lett for meg å fordøye at jeg ikke kunne redde begge? Nei, uansett situasjon. Jeg hadde uansett slitt med det i flere år senere. Selv ikke med den fremmede mannen som ikke har noe i mitt hus å gjøre. Det blir sikkert enda mere sjokkerende for mange her at jeg hadde til og med reddet fotoalbumene over en helt fremmed voksen preson (men ikke over fremmede barn) Anonymkode: ffaef...a68 Folk er så gærne at herregud. Verden. 1
nurcos Skrevet 5. desember 2018 #30 Skrevet 5. desember 2018 Jeg har ikke barn, og har heller ikke lyst på barn. Men hvis det står mellom min hund og noen andre sitt barn, så velger jeg hunden min. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå