Gå til innhold

Ditt barn og kjæledyr er fanget i en brann du kan bare redde en av dem, hvem redder du ?

B vs K  

20 stemmer

1. 1. B vs K

• Kjæledyret
      7
    • .
      13

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ditt barn og kjæledyr er fanget i en brann og det er totalt umulig for deg å redde begge, du kan bare redde en av dem, så hvem redder du, barnet ditt eller kjæledyret ditt ?

Det skremmedne er at basert på hva jeg har sett på KG så vil de fleste la barnet sitt dø i flammene og redde kjæledyret.

LES DU KAN BARE REDDE EN AV DEM.

Anonymkode: 9d070...b98

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det stemmer. Jeg ville reddet hamsteret mitt.

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, gobbledigook skrev:

Ja, det stemmer. Jeg ville reddet hamsteret mitt.

Skrives det ikke "hamsteren min"?

Anonymkode: dc1b8...d56

• Liker 2
Skrevet

Altså...  hvis det hadde vært mitt kjæledyr og ditt barn, hadde jeg tatt mitt dyr så klart. 

Anonymkode: a2547...2c5

• Liker 6
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Skrives det ikke "hamsteren min"?

Ja, beklager. Jeg ville reddet hamsteren min.

• Liker 3
Skrevet

Kjæledyret! Mine barn er voksne, og har egne hjem. 

Anonymkode: 1bc81...515

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Jeg har ikke barn, men om jeg hadde hatt, så hadde jeg selvfølgelig reddet barnet, uten å nøle.

Skrevet
1 minutt siden, Catalina Culès skrev:

Jeg har ikke barn, men om jeg hadde hatt, så hadde jeg selvfølgelig reddet barnet, uten å nøle.

Så Mons skulle bare brenne inne???

• Liker 3
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du bør vel advare barna dine om de skulle komme på besøk da.

Anonymkode: 6277f...876

• Liker 3
Skrevet

Barnet selvsagt. Men det er en tråd her inne om akkurat det temaet. Og jammen er det mange gærninger her. Jeg blir helt matt av hvor rigid samfunnet holder på å bli. 

En sprø dyrevenn jobber for et forslag om sertifisering av alle som vil eie dyr samt en livstidskontrakt som må undertegnes.. altså, om du mister jobben, blir syk, etc så sliter du noe jævlig fordi du har undertegnet en livstidskontrakt med et dyr...  en katt kan vel alle klare, men en hund krever turer så det må et snev helse til for å kunne gjennomføre, for ikke snakke om hva en hest krever. Tenk om du har småbruk og går på en økonomisk smell så du må selge og flytte i leilighet...? Man får ikke ha en geit og fire griser i en leid leilighet, det skjønner vel alle. 

Og så mener noen man ikke er en ansvarlig hundeeier om man har en jobb så hunden må være alene i arbeidstiden..  hunden skal ha hundevenner, xantall timer tur, mental trening og kurs og sjelden være alene, så hunder er da bare for uføre og pensjonister???

Og en hest har vel ikke lyst til å bli ridd så nå skal vi slutte med det. Folk vil sikkert ha hest bare for å betale 6000 i mnd og skuffe hestemøkk.. 

Hva faen?

Anonymkode: 63ef8...1b1

• Liker 5
Skrevet

Barnet selvfølgelig. Hadde lett ofret dyret foran barnet mitt!

Anonymkode: 4a37c...47d

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi barna dine er voksne så er det greit at ett av dem dør....??

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Barnet selvsagt. Men det er en tråd her inne om akkurat det temaet. Og jammen er det mange gærninger her. Jeg blir helt matt av hvor rigid samfunnet holder på å bli. 

En sprø dyrevenn jobber for et forslag om sertifisering av alle som vil eie dyr samt en livstidskontrakt som må undertegnes.. altså, om du mister jobben, blir syk, etc så sliter du noe jævlig fordi du har undertegnet en livstidskontrakt med et dyr...  en katt kan vel alle klare, men en hund krever turer så det må et snev helse til for å kunne gjennomføre, for ikke snakke om hva en hest krever. Tenk om du har småbruk og går på en økonomisk smell så du må selge og flytte i leilighet...? Man får ikke ha en geit og fire griser i en leid leilighet, det skjønner vel alle. 

Og så mener noen man ikke er en ansvarlig hundeeier om man har en jobb så hunden må være alene i arbeidstiden..  hunden skal ha hundevenner, xantall timer tur, mental trening og kurs og sjelden være alene, så hunder er da bare for uføre og pensjonister???

Og en hest har vel ikke lyst til å bli ridd så nå skal vi slutte med det. Folk vil sikkert ha hest bare for å betale 6000 i mnd og skuffe hestemøkk.. 

Hva faen?

Alle har lyst å bli ridd så ofte de kan.

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle har lyst å bli ridd så ofte de kan.

Å nei du, ikke alle. De har sine preferanser de også. Noen dovenpelser ville helst blitt hjemme. 

Skrevet

Jeg hadde reddet barna til hamsteren....altså hamsterkalvene

Anonymkode: 2e9bc...190

• Liker 5
Skrevet

Synd og se at så mange på KG hater sine barn. 

Anonymkode: 9d070...b98

Skrevet

Jeg ville selvsagt ha reddet pinnedyret mitt over noen andre. 

Anonymkode: e9d6f...945

• Liker 3
Skrevet

Jeg tror ikke på at noen hadde latt barnet sitt bli igjen i flammene og reddet dyret, ingen. 

At folk er veldig glad i dyrene sine er jo bare positivt og jeg ville ha gått langt for å redde katten også. Men ungene kommer først, sånn er det bare og sånn skal det være. 

Anonymkode: 1b3c6...60c

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å nei du, ikke alle. De har sine preferanser de også. Noen dovenpelser ville helst blitt hjemme. 

Man kan også bli ridd hjemme:-)

• Liker 3
Skrevet

ååh skal vi seeeee - gåååri så vanskelig.... altså, kan barnet kanskje klare redde seg selv?? Eller hva med undulaten?? Kan den fly ut om jeg åpner buret i forbifarten .. altså.. nei hjelpe meg - det er jo et umulig valg!! Jeg får ikke fred nå altså, det kommer til å plage meg i hele dag - hvem skal jeg velge :raven:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...