AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #1 Skrevet 5. desember 2018 Har alle den der kjeledressen? Jeg skal snart begynne i et vikariat og lurer på om jeg trenger å kjøpe inn noe. Har gummistøvler, forede vinterstøvler, ullundertøy, vinterparkas og turbukse. Trenger jeg kjeledress da? Jeg er ikke spesielt redd for klærne mine men blir ting fort stygt? Burde jeg kjøpe kjeledress eller har kanskje barnehagen til utlån? Anonymkode: da48e...82e
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #2 Skrevet 5. desember 2018 Bruk det du har. Kjøp heller noe dersom du ser behovet for det. Anonymkode: fda3f...def
absinthia Skrevet 5. desember 2018 #3 Skrevet 5. desember 2018 Neida, du trenger ikke å kjøpe noe, men ting blir raskere utslitt og møkkete når du skal leke mye, sitte på knær og rumpe og skli i snøen.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #4 Skrevet 5. desember 2018 Jeg jobber i barnehage og elsker dressen min nå på vinteren. Kunne ikke vært den foruten. Men siden du har så mye klær ville jeg prøvd og sett om jeg syntes det var nok klær eller om jeg ville hatt mer etter ei stund i jobben. Hos oss er det mange med dress, noen med todelt og noen bruker ikke utebukse om vinteren i det hele tatt. Selv er jeg en stor frysepinn, jeg bruker både dress, ullgenser, hals, lue og votter. Anonymkode: d5fd3...25f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå