Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

.

Endret av ragna-råkk
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke hjelpe, men vet at det er flere her inne som har gjort det før. Håper du får napp, jeg tror på det!

Anonymkode: 4d032...4c4

Skrevet

Jeg vil også bli spådd!!!

Skrevet

På 5.12.2018 den 11.28, ragna-råkk skrev:

Håper noen kan spå kjærlighetsframtida mi! 

Jeg er født i -82, skorpion. Fornavnet mitt er Ragnhild. 

Trengs mer info?

Har du gått ut av et forhold eller avsluttet en relasjon til en partner, eller blitt forlatt? Det har vært tøft og tungt kanskje? Hold ut, ta vare på deg selv nå, ikke begrav deg i arbeid. 

Anonymkode: 38415...604

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har du gått ut av et forhold eller avsluttet en relasjon til en partner, eller blitt forlatt? Det har vært tøft og tungt kanskje? Hold ut, ta vare på deg selv nå, ikke begrav deg i arbeid. 

Ts

Noe stemmer, men det er jo litt helgardering. Graver meg ikke ned i jobb. Og, vil vite mest om fremtida, ikke fortida.

Har du mer?

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ts

Noe stemmer, men det er jo litt helgardering. Graver meg ikke ned i jobb. Og, vil vite mest om fremtida, ikke fortida.

Har du mer?

Ta mest mulig vare på deg selv og bruk tid som singel til å vokse litt på det, du har en mann i vente som er mer eller mindre som du drømmer om at han skal være. Jeg vet ikke når eller noe, bare at du møter ham etter en viss tid som fornøyd singel. Ikke se tilbake og tenk på fortiden, den er bak deg.

Noe mer vet jeg dessverre ikke.

Skrevet

Du kommer til å møte en høy, mørk fremmed som vil ta deg med ut på en reise som vil forandre livet ditt. 

Anonymkode: ebb71...e1b

Skrevet
På Wednesday, December 05, 2018 den 10.28, ragna-råkk skrev:

Håper noen kan spå kjærlighetsframtida mi! 

Jeg er født i -82, skorpion. Fornavnet mitt er Ragnhild. 

Trengs mer info?

Dersom noen virkelig er klarsynte, så burde det egentlig ikke være nødvendig å fortelle dem hva du heter, eller hvor gammel du er.          

Klarsynte burde jo selvfølgelig vite alle slike ting, UTEN at du nehøver å fortelle dem noe av dette... 

Anonymkode: d383d...627

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dersom noen virkelig er klarsynte, så burde det egentlig ikke være nødvendig å fortelle dem hva du heter, eller hvor gammel du er.          

Klarsynte burde jo selvfølgelig vite alle slike ting, UTEN at du nehøver å fortelle dem noe av dette... 

Anonymkode: d383d...627

Vel, når jeg spår noen, trenger jeg bare å vite spørsmålet, kontakten mellom mottaker og beskjed oppretter seg selv, på en måte. Så jeg, som mange andre her på forumet, trenger ikke å vite hverken navn, stjernetegn eller noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...