Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har søkt på jobber i flere måneder. Men får ikke napp. Jeg gruer meg konstant til jobben min. Det er store problemer der (kan ikke utnevne det her, da det er svært gjenkjennelig). Redd jeg blir langtidssykmeldt om jeg ikke finner meg en jobb veldig snart. Er det noen jobber som er lettere å få enn andre? Om man ikke har utdannelse? 

Anonymkode: a448f...272

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke begynne på en utdannelse da?

• Liker 1
Skrevet

Vet ikke hvor du bor i landet, men du kan ta kontakt med nærmeste vikarbyrå. F.eks. Adecco. De ar ofte behov for assistenter i barnehage, skole og SFO rundt omkring. Ta kontakt og be om et møte. Hør hvilke stillinger de evt råder deg til å søke på. Ellers så hender det at man trenger tilkallingsvikarer på diverse instuítusjoner for ungdom/psykisk utviklingshemmede.

Jeg ville vurdert utdannelse. Ta et årsstudium eller bygg videre på noe du er interessert i. Lykke til! :)

Anonymkode: 27fc9...8ec

• Liker 1
Skrevet

Dytter denne opp :)

Anonymkode: f5302...cd6

Skrevet

hvorfor ikke begynne på en utdannelse?

Skrevet
På 5.12.2018 den 14.00, AnonymBruker skrev:

Vet ikke hvor du bor i landet, men du kan ta kontakt med nærmeste vikarbyrå. F.eks. Adecco. De ar ofte behov for assistenter i barnehage, skole og SFO rundt omkring. Ta kontakt og be om et møte. Hør hvilke stillinger de evt råder deg til å søke på. Ellers så hender det at man trenger tilkallingsvikarer på diverse instuítusjoner for ungdom/psykisk utviklingshemmede.

Jeg ville vurdert utdannelse. Ta et årsstudium eller bygg videre på noe du er interessert i. Lykke til! :)

Anonymkode: 27fc9...8ec

Er det noe årsstudie man kan ta som faktisk fører til jobb da? 

Skrevet

Barnehage har jeg meldt meg inn i som ringevikar. Ikke hørt noe. 

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det noe årsstudie man kan ta som faktisk fører til jobb da? 

Ja på nettet?

Anonymkode: d9947...c26

Skrevet

Legg ut cven din på finn.no. Ring rundt til ulike bemanningsbyråer å hør om de har fast jobb eller vikariat med mulighet for fast jobb. 

Dra rundt med åpen søknader til ulike bedrifter du kunne tenke deg å jobbe i. Ikke minst hør med venner og bekjente om de vet om noe. 

Vis du blir syk av jobben så prøv først gradert sykemelding. I verste fall kan du få dagpenger vis du sier opp, vis du klarer deg på det. Vis du sier opp nå så kan du ta ut feriepengene dine etter nyttår skattefritt, for å ha en buffer. 

Det er virkelig ikke godt å ha en jobb man mistrives i. Håper du finner deg noe annet snart ❤️

Anonymkode: 0c4a1...812

• Liker 1
Skrevet
På 5.12.2018 den 11.19, AnonymBruker skrev:

Jeg har søkt på jobber i flere måneder. Men får ikke napp. Jeg gruer meg konstant til jobben min. Det er store problemer der (kan ikke utnevne det her, da det er svært gjenkjennelig). Redd jeg blir langtidssykmeldt om jeg ikke finner meg en jobb veldig snart. Er det noen jobber som er lettere å få enn andre? Om man ikke har utdannelse? 

matbutikker, men kontrakter er det få av
lagerjobber
pizza bakerier
mcdonalds

Anonymkode: daf01...6d4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...