Gå til innhold

Mat i julegave


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min svoger på 60, ønsker seg spiselige gaver, tips? Jeg kommer ikke til å lage noe så det må kunne kjøpes. 

Anonymkode: 85f31...753

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En helside røkt laks eller ørret, egg, godt brød, noe god salami, skinke, serano, ulike typer oster, kjeks, druer, fiken, oliven, en pakke god kaffi (ikke "dagligvareskvip") makroner eller noe annet søtt, en flaske rød vin pakket i en kurv med denne i bunnen:

https://www.cappelendamm.no/_90-retter-du-ma-kunne-andreas-viestad-9788202591403

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julekaffe, pose med karameller, sjokolade, småkaker. God te. 

Anonymkode: 36ac4...d93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lager kurv til bestefar som ikke ønsker seg noe som ikke kan brukes opp eller spises opp. Har kjøpt noen gode spekepølser og litt spekemat, en boks havrekjeks, skal lage brente mandler. Kjøpe kaffe med smak av Irish coffe og med smak av sjokolade på Meny. Fant en nydelig sirupflaske med smak av hylleblomst (han bruker sirup på pannekaker). Han får også med en kalender for 2019 med bilder fra lokalområdet og en likør. 

Og lurer på å kjøpe en skrubbevott i en nøytral farge og en god dusjsåpe for herrer. 

Så fyller vi på med litt twist og litt kunst fra barnebarna. 

Anonymkode: deb10...c8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Carrot skrev:

En helside røkt laks eller ørret, egg, godt brød, noe god salami, skinke, serano, ulike typer oster, kjeks, druer, fiken, oliven, en pakke god kaffi (ikke "dagligvareskvip") makroner eller noe annet søtt, en flaske rød vin pakket i en kurv med denne i bunnen:

https://www.cappelendamm.no/_90-retter-du-ma-kunne-andreas-viestad-9788202591403

De færreste har vel råd/anledning til å bruke 2000 kroner på en julegave til svoger, da.

Jeg gir ofte spiselige ting, men i mindre skala. Kjøper fine, litt gammeldagse papirgaveposer og legger oppi et godt syltetøy (gjerne et som passer til ost), en pakke sjokoladetrøfler og en god kaffe. Blir max 250,- kroner, som er overkommelig når man har flere familiemedlemmer/par å kjøpe til. 

Anonymkode: b907b...e62

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Fenalår.

Mannen min fikk det i fjor og ble strålende fornøyd. Jeg stemmer for fenalår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...