Gjest Mello Skrevet 30. mars 2005 #1 Skrevet 30. mars 2005 Heisann! Vi har tenkt å pusse opp både kjøkken og bad i nærmeste fremtid. Da vi ikke har så veldig mye ekstra tid, kommer vi til å gjøre lite selv, og ønsker at et firma tar ansvaret for det meste (altså ikke koordinere så veldig mye selv mellom snekker, flislegger, rørlegger osv.). Er det noen som har noen firmaer å anbefale? Vi bor i Oslo. Takk:)
Gjest Xavia Skrevet 30. mars 2005 #2 Skrevet 30. mars 2005 Vi totalrenoverte badet vårt, for ca et år siden. Vi innhenta tilbud fra flere firmaer, noen ga et godt inntrykk og andre et dårlig. :-? Vi endte opp med å velge BRAVIDA. Og det er vi glade for. Alt gikk etter planen, og ingen overraskelser i hverken pris eller tidsbruk. Alt ble levert som avtalt. Kan anbefales!
Gjest Anonymous Skrevet 30. mars 2005 #3 Skrevet 30. mars 2005 Vi brukte Comfort til renovering av bad. De fulgte også planen som avtalt. Veldig greit å slippe den koordineringen.
Tusenfryd Skrevet 31. mars 2005 #4 Skrevet 31. mars 2005 Anbefaler Herjedalskjøkken til - jepp, kjøkken. http://www.herjedalskjokken.no/
ashera Skrevet 31. mars 2005 #5 Skrevet 31. mars 2005 Vi bruker Rørbjørn til badet. Holder tidsplan og pris. Prøvde Comfort, men de hadde usannsynlig lang ventetid mht. å komme på befaring.
picasso Skrevet 1. april 2005 #6 Skrevet 1. april 2005 Som krevende bruker av slike tjenester, kan jeg anbefale Tore Sandell. Han har utført alle bad for meg de siste 8 år, og tar fullt ansvar for alle fag gjennom hele prosessen. Tore driver et enkeltmannsforetak, er bunnsolid og leverer gjennomført kvalitetsarbeid. For alle oss som er avhengig av èn kontaktperson og rett mann på rett sted (til avtalt tid og pris), kan jeg anbefale Tore. Om han har kapasitet derimot betviler jeg sterkt, men du får eventuelt høre med ham. Har han ikke anledning sier han klart nei.
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2005 #7 Skrevet 1. april 2005 Som krevende bruker av slike tjenester, kan jeg anbefale Tore Sandell. Han har utført alle bad for meg de siste 8 år, og tar fullt ansvar for alle fag gjennom hele prosessen. Tore driver et enkeltmannsforetak, er bunnsolid og leverer gjennomført kvalitetsarbeid. For alle oss som er avhengig av èn kontaktperson og rett mann på rett sted (til avtalt tid og pris), kan jeg anbefale Tore. Om han har kapasitet derimot betviler jeg sterkt, men du får eventuelt høre med ham. Har han ikke anledning sier han klart nei. Finnes sånne folk ennå?? :o Få øyeblikkelig tak i mannen og klon ham!!
picasso Skrevet 1. april 2005 #8 Skrevet 1. april 2005 Hadde jeg kunne puttet ham i en maskin og fått ut 5 like i andre enden, hadde jeg gjort det tvert Jeg glemte å si at han selvfølgelig ikke er av de rimeligste. Men det er vel ikke alltid det billigste er det beste ? Polakker har jeg selv, men disse får ikke overta før en 3-5 års tid. Det er så deilig å bare sette bort og si som Nike; Just Do it - og vite at det blir 100. Men uansett hvem du velger; og her er det egentlige rådet; Lag en god og utfyllende beskrivelse av hva dere vil ha, og engasjer et firma i hovedentreprise eller la entreprenøren utføre arbeidet i totalentreprise. Her er en vesentlig forskjell. Unngå for all del byggherrestyrte sideentrepriser, som krever en sterk part på byggherresiden. Jeg bruker selv siste entrepriseformen, da det er besparelser å oppnå. Dog er jeg profesjonell, og kjenner fallgrubene. Be om uttrykkelig anbud (ikke prisoverslag), med spesifiserte enhetspriser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå