Gå til innhold

Erfaringer med oppvaskkost i silikon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har erfaringer med oppvaskkost i silikon, som f.eks. denne? https://www.kitchn.no/nettbutikk/kjokkenutstyr/kjokkenredskaper/cl22966/

Blir det rent? Jeg har ikke sett på den i butikk, men jeg ser for meg at den blir veldig myk i busten, så den ikke skrubber så godt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
9 minutter siden, Halabaloo skrev:

Er det noen her som har erfaringer med oppvaskkost i silikon, som f.eks. denne? https://www.kitchn.no/nettbutikk/kjokkenutstyr/kjokkenredskaper/cl22966/

Blir det rent? Jeg har ikke sett på den i butikk, men jeg ser for meg at den blir veldig myk i busten, så den ikke skrubber så godt?

Kan du bære snill å lime linken inn i tråden? Dette gjør du ved å lime linken inn, etter å ha trykket på symnolet etter understrekingen på verktøylinjen. Bruk den øverste av de til innlimingsfeltene i nytt vindu. 

Linken fungerer ikke når den klippes ut og limes inn i google. Så det er håpløst å finne den du  prøver å linke til.

Anonymkode: 2f0bc...0e7

Skrevet

sånn

Anonymkode: d3185...a5e

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan du bære snill å lime linken inn i tråden? Dette gjør du ved å lime linken inn, etter å ha trykket på symnolet etter understrekingen på verktøylinjen. Bruk den øverste av de til innlimingsfeltene i nytt vindu. 

Linken fungerer ikke når den klippes ut og limes inn i google. Så det er håpløst å finne den du  prøver å linke til.

Hæ? Det er jo bare å lime adressen inn i adressefeltet i en ny fane/vindu, null problem. :klo: Ikke like enkelt som å klikke på en link, men likevel. 

Anonymkode: f6edd...6ee

Skrevet
På 5.12.2018 den 22.20, AnonymBruker skrev:

Hæ? Det er jo bare å lime adressen inn i adressefeltet i en ny fane/vindu, null problem. :klo: Ikke like enkelt som å klikke på en link, men likevel. 

Når linkrn fungerer så er det bare å......ja.  Skal man forvente at folk tar seg bry med å hjelpe, så er første bud info og fungerende link :Nikke:

• Liker 2
Skrevet
På 5.12.2018 den 13.45, AnonymBruker skrev:

sånn

Ta turen in  på ebay så finner du sikkert samme til en brøkdel av prisen.

Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet

Jeg har ikke prøvd den, men du kan jo alltids forsøke og bytte den om den ikke fungerer bra. 

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når linkrn fungerer så er det bare å......ja.  Skal man forvente at folk tar seg bry med å hjelpe, så er første bud info og fungerende link :Nikke:

Den funket helt topp hos meg, så det var ikke linken som var problemet. 

Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ta turen in  på ebay så finner du sikkert samme til en brøkdel av prisen.

Jeg er ikke Ts, jeg bare la inn linken. Unyttig informasjon, jeg vet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...