AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #1 Skrevet 5. desember 2018 Hvordan organiserer du hjemmet ditt? har kvadrat mye å si for at du skal klare å organisere. Kunne du klart å organisere med erfaring et hjem på 25 kvm med 2 kvm bod? Hva gjør du med ting som er overflødig? Det er lett å ha flere produkter tilhørende til kjøkken. Det finnes uttaleligge typer kjøkkenmaskiner etc som lett vil gjøre det overflødig. Oppbevaringløsninger du ser som god investering, brukte du møbelsnekker som hjelp eller annet/andre? Jeg er interessert å høre dine råd. Anonymkode: 6bddf...43f
Zienna Skrevet 5. desember 2018 #2 Skrevet 5. desember 2018 Dersom jeg var enslig kunne jeg fint klart meg med 25 kvm og 2 kvm bod, dersom planløsningen var tilpasset og gjennomtenkt. Bodde på 9kvm som ung student, så dette vet jeg alt om I dag bor jeg i et rimelig stort hus. Heldigvis er der verken loft eller kjeller, så ingen mulighet til å stue bort ting i den grad at jeg ikke ser dem. Har et stort og romslig kjøkken. Akkurat nå pusser vi opp og fjerner alle overskap. Fjerner også dører på flere underskap. Det har fått meg til å vurdere hva vi faktisk bruker i hverdagen. Jeg hadde f.eks. et helt skap med kakeformer i ymse størrelser. Mange kakeformer har ikke blitt brukt på mange år.. I et annet skap hadde jeg blomstervaser i alle størrelser... Og slik kan jeg fortsette. Har et kjølerom på 5 kvm like ved kjøkkenet. Der har jeg plassert alt som vi ikke buker daglig, og det er oversiktlig. Om ingen av barna mine (som har egne hus) ser nytten i det vi har for mye av, så gir jeg det bort på neste loppemarked. Jeg ønsker definitivt ikke å ha et hjem som er overfylt av ting. Liker at det er praktisk, ryddig og oversiktlig. Tar likevel vare på ting som betyr mye for meg/oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå