AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #1 Skrevet 5. desember 2018 utseendemessig realistisk, men jeg synes det virker temmelig dumt å tro at hun kan bli det. er det ikke litt naivt å tro? det er norsk byrå som vil sende henne utenlands. Anonymkode: 65356...e4a
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #2 Skrevet 5. desember 2018 Sikkert om Noen som syntes ting du driver med eller drømmer om også er dumt. Jenta på define reklamene er norsk og lever av modellpenger i utlandet, ikke en man ville tenkt modell om men er man faktisk scoutet av et byrå sier det seg selv at man har ganske store sjanser for å kunne leve av det. Støtt hun som din venninde om hun vil prøve Anonymkode: 62471...1cb 3
Jerry Lee Skrevet 5. desember 2018 #3 Skrevet 5. desember 2018 Det angår da ikke deg! Er du egentlig bare misunnelig siden det ikke er deg som får muligheten? 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #4 Skrevet 5. desember 2018 Hun fikk jo tilbud, så da er det vel reelt? Fraråde, hvorfor i all verden skal du det? Gi deg. Hun vil uansett oppleve en del, og få erfaringer. Mulig hun vil få greie jobber. Du bør heller gratulere og ønsk henne lykke til! Anonymkode: c61a8...c43 3
AnaVanBieverhuizen Skrevet 5. desember 2018 #5 Skrevet 5. desember 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: utseendemessig realistisk, men jeg synes det virker temmelig dumt å tro at hun kan bli det. er det ikke litt naivt å tro? det er norsk byrå som vil sende henne utenlands. Anonymkode: 65356...e4a Tenk så gøy da, om hun gjør det stort og du kan bli invitert til alle de eksklusive moteshowene! Hva er vitsen med å dra hverandre ned når det er mye gøyere å ha friends in high places? Kan jo gi henne en realitetssjekk ved å spørre henne hvor mange kuker (eller klitter?) hun er villig til å suge for å komme til London? Paris? Milano? New York? Og hvordan hun skal ta seg av alle mote-homsene som helst vil ha en mann som de kan weinsteine. Gid, jeg hadde sugd både det ene og det andre for å bli med henne til New York og leve ut min indre Karen Walker:
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #6 Skrevet 5. desember 2018 Det er svært få som blir verdenskjent og tjener seg søkkrike som modell, men mange tjener nok til å leve av det, eller ha det som ekstrajobb. Ser ingen grunn til å fraråde vedkommende, det vil uansett være en opplevelse. Jeg synes det er fint når folk hopper på de mulighetene de får i livet selv om det ikke er helt A4 Anonymkode: 5f84d...b5d
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #7 Skrevet 5. desember 2018 Hva er grunnen til at du skulle frarådet det?? Jeg kjenner ei jente som ble scoutet på russefeiring og nå har hun levd av å jobbe som modell i snart ti år og hun får reise verden rundt. Det er jo en helt fantastisk mulighet! Anonymkode: 3bed7...310 3
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #8 Skrevet 5. desember 2018 Om det er et veletablert og seriøst byrå ser jeg ikke problemet. Om hun ble stoppet på gaten og de vil ta bilde av henne i en kjeller, så blir det litt annerledes.. Anonymkode: bb875...b52 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #9 Skrevet 5. desember 2018 Hvorfor vil du fraråde det? Anonymkode: fc08d...59f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå